28.06.2014

Parerea mea despre: Videoblogging-ul facut de Zmenta!




Sursa poza: internet

Sunt consumator de Youtube de cativa ani si ma pot numara printre cei care au renuntat la tv fiindca sunt satul de rahatul care se mananca acolo.
Urmaresc: Doza de Has, vlogul lui Tequila, vlogul lui Skivo (urmaream - acum nu mai are videoblog), vlogul lui Vlad Coste si vlogul lui Mihai Zmenta. As dori sa spun ca incepand de azi il pot pune la timpul trecut: "urmaream vlogul lui Mihai Zmenta".
La inceput totul mi s-a parut ok. Tipu' e original si venea cu content de calitate pe youtube, prezenta clipuri haioase, le comenta etc. Mi se parea bun la asta.
In ultima perioada a comis-o grav cu doua lucruri:
- Statusuri penibile si analfabetii de pe internet
- Video-ul cu "crearea lumii".

Statusuri penibile si analfabetii de pe internet

Nu mi se pare in regula sa radem si sa ne batem joc in ultimul hal de anumite persoane care nu stiu sa scrie. Ar trebui sa incepem sa radem si sa ne batem si noi joc de Zmenta ca nu stie sa...picteze (un exemplu), nu? Ca e tot aia.
Acei oameni nu s-au nascut cu capacitati intelectuale prea dezvoltate si incearca sa fie si ei "in trend" pentru a supravietui,a incerca sa socializeze pe retelele de socializare fiindca de aceea au aparut, a-si face si ei un rost cu munca fizica punand osul la munca... Mai pe romaneste: E prost dar sa-l lasam in pace sa munceasca cu muschii pentru a-si castiga banul. Pai noi ce facem? Multi dintre consumatorii de Youtube din Romania il vad pe Zmenta ca un model si fac ceea ce fac si el. Suntem niste oi care ne alegem un sef de turma (in cazul acesta - Zmenta) si ne batem joc de cei mai putin inteligenti ca noi. Felicitari, dragilor! Sunteti cu putin mai inteligenti decat o oaie (alta din turma).
Mi se pare ca Zmenta s-a coborat la un nivel inferior decat cum s-a lansat pe Youtube. Insa asta ii atrage pe oameni fiindca este un subiect de interes. Noi vrem sa ne batem joc de cei din jur si sa-i luam la misto. Se vede nivelul de educatie pe care il avem!
Sa apelezi la aceste lucruri pentru a face content pe Youtube mi se pare penibil. Daca stam sa luam toate greselile de scriere care se fac si se gasesc pe retelele de socializare vom gasi o sursa inepuizabila de materiale pentru a face vloguri, batandu-ne joc de acestia. Intrebare: Asta o sa faci toata viata ta, Zmenta? Iti bati joc de oamenii mai putin inteligenti?

Video-ul cu "crearea lumii"






Acesta este video-ul in care Zmenta incearca sa convinga lumea prin niste argumente care se contrazic singure ca totul a luat nastere dintr-o...piatra.
Mi se pare aiurea ca Zmenta reuseste sa explice aparitia vietii pe Terra in 4 minute si ceva. Oameni de stiinta au facut studii, s-au scris carti despre asta iar tu imi explici in patru minute ca noi ne tragem dintr-o piatra. Am o intrebare pentru tine: Atunci, cine a facut piatra?
1. "Creationismul nu este stiinta dar evolutionismul este..." - GRESIT! Nici una din ele nu este stiinta. Nici una dintre ele nu este sustinuta de stiinta. Acestea au la baza teorii care nu se pot verifica si presupuneri. Un exemplu foarte clar este Dumnezeu. Nu-L mirosi, Nu-L simti, Nu-L vezi si Nu-L poti dovedi stiintific.
2. Spui catre cei care nu cred in ceea ce spui tu ca sunt "maimute spalate pe creier" si asta datorita faptului ca oamenii aleg sa creada in Adam si Eva. Dar tu ce faci? Imi spui ca viata a aparut dintr-o piatra dar nu poti sa-mi dovedesti ci doar incerci sa ma convingi sa cred in existenta acestui lucru. Asta nu se numeste credinta? Ha? Nu aud! Adica sa nu cred in Adam si Eva ci sa cred ca viata a aparut dintr-o piatra. Serios?
3. In minutul 2 si ceva vorbesti despre aparitia vietii dintr-un meteorit venit din univers. GRESIT! Posibilitatea de a exista viata in univers este zero. Viata s-a creat pe teritoriul planetei, nu in afara acesteia.
4. In clip ai spus ca acel meteorit a adus o celula datorita careia suntem noi astazi prezenti pe Terra si ca din acea celula au aparut niste alge. Daca Terra era la inceput si nu avea atmosfera, atunci Terra era supusa unor temperaturi foarte ridicate. Atunci ma intreb cum au rezistat niste alge care traiesc in apa sa supravietuiasca in acest mediu? Iar daca temperatura era prea ridicata, apa ar trebui sa se gaseasca in forma gazoasa, nu? Am invatat in scoala generala "circuitul apei in natura" - asta ca notare de lectura. Deci, cum au aparut algele?
5. Ozonul este toxic pentru om! GRESIT! - Ozonul nu este toxic pentru om. De ce ni se recomanda aerul de munte fiindca e mai "ozonat"? De ce unele ape minerale ne sunt recomandate, pentru ca sunt "usor radioactive"?
6. Tot in clip ne vorbesti despre Arca lui Noe si Adam si Eva. Ce treaba are mancarea de peste cu sarmalele? Cred ca undeva exista o problema cu delimitarea timpului fiindca Adam si Eva au trait intr-o alta perioada. Nu au nici-o treaba una cu alta.
7. Spui ca dai dovezi despre tot ce-ai vorbit in clip. Unde sunt dovezile? Ha? "Dovezile stiintifice" sunt credintele tale?

O intrebare de final: Cum au aparut cele 4 elemente (pamant,aer,apa,foc) daca s-a nascut totul dintr-o piatra?
Share:

4 comentarii:

  1. Felicitari pentru articol. Nu am nimic cu Zmenta, dar in ultimul timp parca i s-a urcat la cap celebritatea. La inceput imi placea ce facea, dar acum....

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu cum de am dat de el pe youtube, dar imi este antipatic rau de tot :)) si mi se pare si cam prostanac, adica el e bun doar de caterinca, si nici aia nu e cine stie ce :)) pai daca il iau eu la misto pariu ca incepe sa planga ca o fetita? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca i s-a urcat celebritatea la cap sau nu, e problema lui numai ca nu e ok sa faci content pe Youtube pe seama celor care nu au avut oportunitatea de a se naste intr-o familie buna sau pe baza celor care au mai putina treaba cu cartea. Nu e ok! Consider asta ca o masura disperata de a gasi materiale pentru a face videoblog si cred ca a recurs ca asta fiindca este inepuizabila :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Aia nu prea o pot numi "caterinca" ci bataie de joc. Daaa :)))

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!