25.06.2014

Libraria TA cu carti

Sursa foto: internet (google.ro)
Oamenii refuza sa investeasca bani in carti, adica sa-si cumpere carti. De ce? Pentru ca mai bine dau banii pe bautura, distractie sau gadget-uri. De ce sa dau 30 de lei pe o carte cand pot sa beau de banii aia? sau cand pot sa-mi cumpar altceva pe ei.

Oamenii nu-si dau seama ca cumparea unei carti inseamna o investitie in ei prin procesul de cultivare dar la felul cum cultura progreseaza in Romania, e de plans.

Eu imi cumpar frecvent carti de la o librarie foarte cunoscuta din Romania. Citesc cu drag carti din domeniul: psihologie, parapsihologie, sci-fi si paranormal, insa de curand, am rasfoit internetul in cautare de niste carti si am descoperit ceva. Se spune ca fiecare locuinta are in biblioteca familiei Biblia. Eu nu am asa ceva. Oare de ce? Asa ca am descoperit Biblia bilingva la un pret super accesibil si ma gandesc sa o comand. O sa o citesc si eu pentru informare si dezvoltare personala.

Este trist ca lumea cartilor este intr-o continua scadere, mai ales ca unii prefera cartile electronice. Nu sunt total impotriva lor dar decat sa citesc o carte pe o tableta sau pe orice alt dispozitiv portabil, prefer sa rasfoiesc paginile unei carti fizice (tiparite) si sa reusesc sa simt mirosul lor. Spun un secret: imi place sa miros paginile unei carti noi <3

O idee buna au avut-o cei din capitala fiindca au amplasat acele "tonomate de carti" la metrou, unde iti poti achizitiona o carte sa o citesti in timp ce calatoresti. Mi-am cumparat doua carti foarte bune de la un astfel de aparat iar preturile erau foarte bune. Am vazut carti pe care le-am recomandat si eu spre citire in recenziile pe care le-am facut de-alungul timpului la pretul de...5 lei.

Lumea cartilor este o lume minunata. Cand citesti o carte, te desprinzi de realitatea din jur cu toate rautatile ei si intrii intr-o noua lume a povestilor unde totul este posibil. Esti acolo, in centrul atentiei, asa cum trebuie sa fii.

Pana in prezent am si eu o carte tiparita, un volum cu poezii. Acum, impreuna cu o buna prietena, lucram la un alt proiect care va iesi din tipografie in cel mai scurt timp posibil. Este vorba de o nuvela ilustrata numita "In Tenebrele Valhalei" si va fi disponibila la comanda pe internet. Cautati-ne pe google si ne gasiti. Pe viitor o sa ne gasiti in mult mai multe locuri. Stati pe aproape. Cartea este stil Anime/Manga, va costa 15 lei + transport (Posta Romana) si va fi o serie de volume.
Cartea se afla deja intr-un MangaShop iar dvs. ne puteti contacta pentru precomanda iar cand vin cartile de la tipografie, vi le punem la Posta cu plata ramburs.

Cat despre Biblia despre care am vorbit mai devreme, cati dintre voi detineti o Biblie printre cartile familiei? Ati citit Biblia pana acum sau aveti de gand sa o cititi? De ce este o "traditie" sa detii o Biblie?
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!