22.04.2012

Despre inocenta




Cand suntem copii incepem sa invatam lucrurile necesare din aceasta lume si suntem indrumati de parinti spre o cale pe care ei o considera corecta si buna pentru noi .
Inocenta unui copil exista pana intr-un punct, pana la prima minciuna, pana cand face prima greseala pe care familia, prietenii au descris-o ca fiind greseala. Traim intr-o lume in care ghidul moral ne este dat de cum am fost crescuti, dar asta se intampla pana cand putem si intelegem deciziile pe care le facem.

Cand ne pierdem inocenta ?

Inocenta dispare cand facem primul act de egoism, cand mintim sau furam, sau chiar mai rau, facem rau altora strict pentru placerea noastra, cand strict pentru a ne simti bine luam "decizia" de a minti, de a face rau, desi in acele momente pare ca nu stim ce facem, deloc adevarat, stim foarte bine ce facem, atat doar ca pentru o placere, pentru o dorinta ce vrem sa fie satisfacuta, pentru curiozitatea care ne-a impins in a intreprinde acel prim fapt egoist, acela este momentul in care ne-am pierdut inocenta.


Pierderea inocentei este intr-adevar punctul in care viata noastra incepe sa aiba o definitie personala, pentru ca din acel punct alegem daca ramanem egoisti si in continuare facem alegeri egoiste, sau daca incercam sa ne mentinem macar un echilibru intre alegerile egoiste si cele altruiste.


Si ca sa raspund unor intrebari puse... (Ce zodie sunt...?) va anunt ca sunt zodia GEMENI !
*Au fost un numar destul de mare de persoane care m-au intrebat ce zodie sunt si nu le-am raspuns...asa ca am raspuns aici !
Share:

6 comentarii:

  1. Frumos... fiecare dintre noi are şi o latură mai (hm..) nevinovată, ca să zic aşa , pe care o descoperim treptat de-a lungul vieţii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Latura mea nevinovata cred ca am descoperit-o deja...sa nu fii bun si sensibil in acelasi timp:-j!(deci inocenta inca e prezenta in mine!)
    Iar zodia mea e Fecioara...

    RăspundețiȘtergere
  3. Schimbarile sunt inevitabile. Conteaza sa le constientizam si sa le gestionam.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca inocenta o pierdem o data cu matruritatea si atunci cand uitam sa mai fim copii in sufletul nostru. Inocenta eu cred ca ramane in noi tot timpul, adica nu e ceva care se pierde, sau o pierde cine mai uita sa fie copil.

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesanta abordare a inocentei :) imi place:D:) mereu mi-a placut cum gandesti:D:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Maria : Ai dreptate !
    @Andrei Robert :Nu conteaza doar sa o descoperi ci sa o si fructifici !
    @Albastru : Asa este !
    @Rox : Nu este o pierdere definitiva , hai sa-i spunem o ,,suspendare" sau ,,lipsa inocenteti pe moment" .
    @Lavinia Monica (C.L.M) - Iti multumesc mult ! :-*

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!