08.04.2012

Interviu Gabriel (Zilele mele Online...)

Care este numele tau ?
Gabriel Daniel. Imi puteti spune Gabi.

Ce ne poti spune despre tine ?
Am 16 ani, sunt la liceu, boboc. Sunt fan Rihanna. Sunt prietenos, politicos, nu am fite. Sunt zodiac Berbec, cu cateva influente din zodiac Pesti.

De cat timp ai intrat in aceasta lume a blogurilor ?
Pe 6 Aprilie am facut 2 ani.

Ce te-a determinat sa iti creezi un blog ?
O colega de clasa m’a determinat sa’mi creez blogul, plus ca ma cam plictiseam de rutina zilnica, asa ca am hotarat sa intru in blogosfera.

Care este adresa blogului / blogurilor tale ?
http://world-of-rihanna.blogspot.com/ <- Nu am mai postat cam de mult timp, dar as vrea sa’mi reincep activitatea pe acest blog.

Dati 5 bloguri pe care le urmariti cu placere :

Poti determina persoana care se ascunde in spatele monitorului dupa ceea ce scrie pe
blog ? Daca da , argumenteaza !
Da, depinde de stilul fiecaruia. Daca scrie despre lucruri frumoase, pune multe emoticoane , daca pune si poze colorate, atunci cu siguranta este o persoana vesela. Pot raspunde si cu ‘’Nu’’ pentru ca cineva poate fi deprimat, trist, stresat sis a scrie despre flori spre exemplu.

Ce sfaturi le dai altor bloggeri ?
Sa aiba incredere in ei atunci cand intra in Blogosfera. La inceput nu le va fi foarte usor; le trebuie reclama pentru a se face afirmati. In final totul va fi bine!

Finalul iti aparine , trasmite un mesaj tuturor celor ce citeste acest interviu .
Va iubesc pe toti si va multumesc ca imi urmariti blogul!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!