02.04.2012

O noua sansa



Omul pe o parte construieste si pe o parte distruge (ma refer la sentimente) .
Suntem inzestrati cu capacitatea de a face bine si cu capacitatea de a face rau . Alegerea care consta in ce vrem sa facem ne apartine in totalitate .
Se spune ca :
faci bine > primesti bine
faci rau > primesti rau
Eu inca cred in aceste lucruri , dar mai cred ca se poate si altfel : faci bine > primesti rau ! Am patit-o de nenumarate ori si adevarul este ca nu este un sentiment prea placut , dar asta nu trebuie sa ne impiedice sa facem bine.
Sunt unele persoane care spun : ,,Eu am facut un bine si am primit un nimic/un rau ; de maine nu mai fac bine" . NU ESTE BINE ASA!!!
Aceste lucruri nu trebuie sa ne opreasca din calea noastra facerea de bine. Rasplata o vom primi de la Dumnezeu !
Sa revenim la prima idee...
Daca cineva v-a tradat increderea , v-a sfasiat sentimentele ii acordati o a doua sansa ?
A doua sansa are menirea de a incerca repararea greselilor , dar cand acordati a doua sansa cuiva?  si cand nu  ?
Eu acord o a doua sansa persoanelor care merita , dar daca nu stiu sa profite de a doua sansa , atunci alta nu mai li se ofera . Voi cum procedati ?
Share:

4 comentarii:

  1. A doua sansa merita doar persoanele pe care le iubim si le vrem mereu langa noi indiferent cat de mult ne-au tradat sau ranit.
    Iar cu faci rau-> primesti rau ,este gresit . Eu recunosc sunt rea si totusi mai primesc si bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu pot spune ca nu toti merita o a doua sansa ,dupa mine cineva care a gresit nu mai merita iertat numai daca e ceva serios .

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate cineva a gresit fara sa-si dea seama (pentru ca exista si greseli inconstiente) si vrea sa repare . Dar asa cum am zis : ,,Doar pe cei care ii consider eu ca merita ...le acord o sansa" - deci nu tuturor !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!