19.04.2012

Leapsa de Paste!

Am primit o leapsa de la Roxy - Mersiiiii mooolt de tot !

1.Un banc cu iepurasul
Intr-o zi iepurasul se intalneste cu lupul... Iepurasul cara o plasma de ultima generatie...
- Dar de unde ai mai iepurasule, plasma asta, ca tu esti lefter...
- Pai am fost la vulpe...
- Si???
- Pai... m-a invitat la o cafea... dupa care s-a dezbracat si a zis: "Ia tot ce e mai bun de la mine".
- Si?
- Si eu am luat plasma!

2.Eu am o mica traditie de Paste , cine da cioc si nu-si sparge oul il tine si pentru urmatoarea runda.Finalul = un singur ou castiga ! :)

3.Eu dau cioc , sparg oua dar nu mananc oua...ABSOLUT DELOC !!!

4.Traditia de Paste la mine este : cumparaturi in ceea ce priveste hainele si incaltamintea pe care sa le port in prima zi de Paste. Dar cum imi cumpar eu haine...la mine tot anul este Pastele :) Acum serios...cand imi place ceva ma duc si il iau... acum trebuie sa fie Pastele pentru a-mi cumpara haine fortat ? ...in fine...sa trecem peste.

5.Mergeti sa luati lumina in noaptea de Inviere?
Desigur. In fiecare an...
Eu nu lipsesc nici macar duminica de la biserica , dar mai ales in noaptea de Inviere . Anul acesta numai cu lumina n-am plecat din biserica...afara ploua cu galeata si batea vantul...sperante de a sta lumanarea aprinsa - 0 :(

6.Voi cu cine va petreceti sarbatorile?
Cu familia. Mereu am considerat ca sarbatorile trebuiesc facute in familie (acesta este conceptul meu) .

Multumesc Roxy pt leapsa .
Aceasta leapsa o puteti lua cu totii...
Share:

3 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!