11.04.2012

Top 10 Viziuni din Viata





Am zis sa fac un top10 ,,cele mai accesate articole" .
Am avut surprinderea ca unele articole scrise de cateva zile sa intreaca la numarul de accesari alte articole mai vechi . Nu o sa afisez numarul de accesari  , doar ordinea topului .
Sa incepem :
1. Recomandare blog - C.L.M. 'S BLOG
2. Recomandare blog - Un bulgare de lumina
De precizat : Diferenta de accesari intre locurile 1 si 2 este de doar doua accesari !!!
3. Vise...
4. Recomandare blog - Dudus uita sa viseze...
5.. Despre libertate...
6. Revista VIZIUNI DIN VIATA
7. Lumea ,,veche" vs Noua generatie
8. Deciziile si Regretele
9. Intuitiile noastre
10.Valorile morale

Acesta este TOP10 cele mai accesate articole ale blogului !!! Va multumesc mult tuturor !

Acum o sa va arat un top5 SURSE DE TRAFIC (de unde a facut rost blogul meu de accesari...hihi...) :
1.C.L.M 'S BLOG  si Un bulgare de lumina
Locul 1 este luat de doua bloguri datorita faptului ca am primit acelasi numar de accesari (redirectionari)de pe aceste doua bloguri .
2. Dudus uita sa viseze...
3. QED
4. Un strop de culoare :x
5. STRANGE SONG

Locurile 1 si 2 in ambele topuri sunt premiate :



 si...



Aceste 2 premii merg catre Lavinia Monica (C.L.M.'S BLOG) .



si...



Aceste 2 premii merg catre Lavinia (Lavi.H) .




Acest premiu este pentru Dudus .

Vreau sa va multumesc tuturor ca sunteti alaturi de mine si de blogul meu de fiecare data cu un gand bun .
Ma bucura acest lucru si va doresc tuturor numai bine si realizari in viata de zi cu zi .

Un gand bun tuturor...
Viorel
Share:

4 comentarii:

  1. Vaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!! mi-ai facut ziua mai frumoasa:X sar'na:X:X:X:X:X:X:X:X felicitari si laviniei si lui dudus:X Va pup:X

    RăspundețiȘtergere
  2. hehe, dragut.. dar poti sa-ti pui si la widgeturi, in dreapta, o aplicatie pt cele mai vizualizate postari (dintotdeauna, pe 30 zile sau o sapt) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc frumos, scuze intarzierea :( >:D<:* apreciez!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!