18.04.2012

Se cauta partener/a...






Wow...ce titlu am pus :,,Se cauta partener/a... "
Eiiii...sa nu va ganditi la alte lucruri...va explic mai jos despre ce este treaba .

Majoritatea stiti ca eu compun poezii si am blogul POEZII DESPRE POEZII pe care scriu de fiecare data poezii compuse de mine .
De data aceasta am hotarat sa fac o schimbare , ci anume sa compunem impreuna poezii (Eu ...impreuna cu voi) ...adica sa facem poezii comune .
Deci...cine doreste sa dam viata unor cuvinte impreuna ?

Astept mesajele voastre...
Mi-ar place mult de tot sa facem cu totii macar cate o poezie :x
Share:

2 comentarii:

  1. Tare mi-ar place sa mai colaboram la inca o poezie ;)), dar asta cand cuvintele mele isi vor revenii

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau sa colaboram...si nu numai la o poezie...la cat mai multe posibile :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!