26.04.2012

Razboiul cuvintelor





Deja articolul incepe cu ,,Pam-Pam" ;))

Cuvintele au capacitatea de a transmite stari de spirit , sentimente , trairi , idei etc .
Dar omul foloseste ,,cuvantul" ca un instrument in doua moduri : constructiv si distructiv .

In modul constructiv ...

Transmiterea unei emotii , spusa unui cuvant frumos poate creste armonia ...un cuvant poate schimba starea unui om in bine. Cuvintele bune ne ajuta de fiecare data , cel putin pe mine...de fiecare data m-au ajutat cuvintele bune spuse din suflet .
Prin cuvinte ne scriem parerile , prin cuvinte ne descriem momentele traite , prin cuvinte transmitem sentimente ...dar cel mai important...prin cuvinte traim !
Eu sunt supus legii cuvantului si astazi va scriu despre el.Sper sa va placa tot...

Dumnezeu mi-a dat puterea
De a exprima-n cuvinte
Ce altii nu pot exprima
Si nu pot simti in sine .


In mod distructiv...
Acesta este cel mai des folosit in ziua de astazi (metoda) . Cuvintele capata un sens distructiv si sunt folosite cuvinte ca avand rol in injurii sau blesteme . Aceste cuvinte au un rol de a distruge starea de spirit cuiva si de-a arunca in acesta cu ,,noroi" la nivelul psihic .

Am fost lasati cu arta cuvintelor , de ce nu o folosim in scop nobil ? De ce alegem sa injuram si blestemam ? In primul rand...este un pacat ! In al doilea rand nu este frumos !
Uneori in viata suntem atat de captati de furie incat nu ne mai controlam nici macar cuvintele...insa asta este alta parte .



Share:

3 comentarii:

  1. lumea chiar nu-si da seama de puterea cuvintelor :-j ehm, asta este:D:)

    seara faina sa ai:D super postul:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cate vorbe grele nu am spus si eu la viata mea...asa e...ai mare dreptate, ce multa putere au uneori cuvintele noastre.

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos post ai scris...
    unele cuvinte nu trebuie luate in seama, cum ar fi cele distructive :)
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!