18.04.2012

Revista VIZIUNI DIN VIATA este GATA !



Asa cum am mai zis si intr-un articol mai vechi , VIZIUNI DIN VIATA prinde viata :) .
Primul numar al revistei deja este gata si este online . Puteti descarca revista dand click pe urmatorul link : CLICK AICI PENTRU DOWNLOAD !!!

Sper sa va placa ! Este primul numar si promit ca voi aduce modernizari incepand de la al doilea numar + cantitatea de informatie dublata !

Stiti cum se spune...este abia primul numar...fiti blanzi cu mine ;)) .

Va doresc o seara minunata !
Share:

5 comentarii:

  1. Foarte frumoasa revista!:) Mi-au placut in mod deosebit poeziile si articolul "Cine sunt eu?".

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este geniala ,mi-au placut poeziile foarte mult :o3. Succes in continuarea,abea astept numarul viitor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Feeeeelicitari! Si poeziile sunt grozave! Foarte felicitari! ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa o rasfoiesc si eu:D pupici:D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Only Books : Mersi.Ma bucur ca ti-a placut !
    @Ramonaa : Deja lucrez la al doilea numar !
    @Ada: Mersi moolt !
    @C.L.M: Sper sa iti placa !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!