03.04.2012

Interviu : Emme


Care este numele tau ?
 Numele meu este Emme. 

Ce ne poti spune despre tine ?
 Sunt o fire tare curioasa. Ma schimb foarte repede. Sunt independenta, imi place sa fac totul singura, daca se poate. Imi place frumosul si imi place sa citesc foarte mult. Imi place sa scriu si sa compun poezii.

De cat timp ai intrat in aceasta lume a blogurilor ?
 Acum 2 ani si jumatate si cresc pe zi ce trece.

Ce te-a determinat sa iti creezi un blog ?
 Scriam  niste chestii minore, care nu aveau logica, dar aveau o muzicalitate deosebita, atunci verisoara mea m-a indemnat sa intru-n in blogosfera alaturi de ea si uite asa am ajuns azi aici sa scriu pentru blogul tau. :D

Care este adresa blogului / blogurilor tale ?
 Adresa blogului meu, pentru ca am doar unul, deocamdata este www.emmescrie.com

Dati 5 bloguri pe care le urmariti cu placere : .

Poti determina persoana care se ascunde in spatele monitorului dupa ceea ce scrie pe
blog ? Daca da , argumenteaza !
 Imi pot da seama, daca e cult sau incult, dupa modul cum scrie, pe blog mai putin, dar cand il bag in lista de mess si vad cat de urat scrie, ii pun deja eticheta de analfabet.

Ce sfaturi le dai altor bloggeri ?
 Un sfat mare: pe partea laterala a paginii, incercati sa va organizati cat mai bine gadget-urile si ceea ce nu va trebuie scoateti. Va incarcati pagina degeaba si mor de paginiile care se incarca greu.

Finalul iti aparine , trasmite un mesaj tuturor celor ce citeste acest interviu .
 Daca ai ajus aici inceamna ca vei intra pe blogul meu si vei vedea ce prostii scriu. Sunt sigura ca o sa-ti placa. Nu ai ce pierde. Multumesc celor care ma citesc deja.
Share:

3 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!