17.04.2012

Indiferenta



Am lipsit aceste zile dupa blog...eee...fiti blanzi cu mine si nu ma certati da ?...A FOST PASTELE ! Macar in aceasta perioada ma detasez si eu de blog...nu-i asa ?!?

Astazi am zis sa vorbesc despre ,,indiferenta" !

,,Cel mai mare pacat fata de oameni, nu este ura..ci indiferenta fata de ei. Indiferenta este esenta inumanitatii!" (George Bernard Shaw)

Indiferenta face ca orice lucru din univers sa fie lipsit de sens. (Aceasta este simpla parere a mea fata de acest termen).


Indiferenta este ceva natural ? Este este ceva rau ?
Cu ,,indiferenta" ne nastem ! Este ca un bob de orez in interiorul nostru (care este nemarginit exact ca un univers)...Deci da...poate fi considerat natural . Dar totul depinde de noi : il punem face sa fie toata viata cat un bob de orez sau il putem alimenta cu sentimente negative si il putem ,,ajuta" sa creasca . Dar de ce aleg oamenii sa fie indiferenti ? SIMPLU...Este cel mai rapid mod de a face rau cuiva .
Nu tratati cu indiferenta oamenii !!! Este cel mai dureros mod de a sfasia sentimente !
La a doua intrebare raspunsul este DA! ESTE CEVA RAU !
Un mod mai simplu de a va explica acest fenomen numit ,,indiferenta" este de a va da un exemplu.
Ganditi-va si imaginati-va ca iubiti o persoana enorm de mult , iar acea persoana inseamna totul pentru dumneavoastra . Cum va simtiti daca acea persoana va trateaza cu indiferenta ...atat fizic ...cat si la nivelul sentimentelor.Nu vi se sfasie inima ? Ba da...fiindca acea persoana arata nepasarea fata de ceea ce simtiti si traiti . 
Daca cumva , cineva v-a aratat indiferenta ...nu-i raspundeti cu aceeasi moneda...desi...la prima vedere asta ar fi cel mai corect...dar nu este .


"Prin definiţie, omul nu este diferit, ci indiferenţa sa este cea care face diferenţa." (Fabrice)


Mesajul zilei :
Deja ne-am creat o lume in care neputinta , nepasarea , tristetea si ura au venit pe primul plan in vietile oamenilor .Nu contribui si tu la acest lucru ...!






Share:

2 comentarii:

  1. Pentru mine indiferenta nu echivaleaza cu un rau facut cuiva, ci cu un rau facut tie insuti. Cred ca este un rau necesar, cateodata. As ajunge la "nebuni" daca m-ar afecta si-as zabovi la fiecare colt de strada care ma ingrozeste.

    RăspundețiȘtergere
  2. am vazut eu ca ai tras chiulul :-w dar te iert :-w adevarat citatul lui Fabrice.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!