07.04.2012

Recomandare blog - Emme scrie

Astazi este sambata si avem sectiunea ,,Recomandare blog" .
Astazi recomand blogul Emme scrie !


Urmaresc acest blog zi de zi ...DE CE ?...SIMPLU....PENTRU CA IMI PLACE !
Ce ma atrage la acest blog ? - Absolut tot ! De la ce se scrie pe el pana la design .
Emme este o fata talentata si scrie minunat tot ceea ce scrie . Transmiterea sentimentelor prin scris nu este un lucru tocmai usor de facut , dar ea reuseste . Stropi plini de sentimente (iubire , caldura sufleteasca etc.) ating cu pasiune fiecare cuvant prezent pe blog .

Prezentarea blogului

Vrei sa aflii mai multe despre Emme ? Sus gasiti pagina ,,Despre mine" care va sta la dispozitie .In acea descriere gasiti si ,,pareri" ale altor persoane .
Daca vrei sa o contactezi pe Emme , da click pe pagina ,,Contact" , completati campurile obligatorii si mesajul care vreti sa il trimiteti si ,,Send Message" . Emme citeste tot ceea ce-i scrieti , ea mereu este alaturi de cititorii blogului ei .
O lista cu parteneri isi face aparitia pe pagina cu ,,Parteneri ".
Daca doresti sa o ai pe Emme alaturi de tine pe blog intrati pe pagina ,,Schimb L/B" de unde puteti lua banner-ul si sa il adaugati pe blogul dumneavoastra. O poezie de ,,bun venit" care mi-a placut mult va spune mai multe informatii despre aceste lucruri .
Emme scrie si niste poezii cu totul si cu totul minunate. Le-am citit cu placere si azi le citesc pentru a 50-a oara tot cu placere . Le puteti citi dand click pe pagina ,,Poeziile mele ".
Alte pagini pe care le puteti accesa : Capitole , (I)Real si Barfe .

Dar nu ar fi totul mai usor daca va abonati la blogul ei ? Nimic mai simplu...Abonati-va la newsletter adaugand adresa dumneavoastra de email in casuta creata special (de pe partea dreapta a ecranului - ,,cea cu verde" pt cei care nu stiu) . Eu asta am facut... :)
Puteti fi alaturi de Emme si pe site-ul de socializare , Facebook . Dar cum nu am voie sa parasesc descrierea si sa vorbesc despre alt loc ii puteti da un ,,Like" in casuta cu modulul de facebook .(pe partea dreapta a ecranului) . Emme merita toate like-urile .SAU...va puteti inscrie pe blogul ei prin intermediul GFC (Google Friend Connect) care se afla situat sub modulul cu facebook-ul de pe partea dreapta a ecranului .
Daca doresti ca cauti un articol pe blog introduceti ,,numele articolului" in casuta de cautare si ,,Cautare" ;))

Pe partea dreapta gasiti 2 liste cu bloguri pe care vi le recomand cu caldura . Emme are prieteni buni si are gusturi fine in materie de bloguri . Mie imi plac toate blogurile aflate acolo .

Rezumat :
Va recomand cu caldura acest blog Emme scrie... care mie mi-a placut din primul moment cand l-am accesat si de atunci am ramas cititor fidel al blogului . Sunt sigur si voua o sa va placa la fel de mult ca si mie .

Iti multumesc mult Emme si te anunt ca ti-am ,,furat" si eu banner-ul si l-am adaugat pe blogul meu :)

Va multumesc si va doresc o zi placuta in continuare tuturor !
Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!