19.04.2012

Lepse

Aceste 3 lepse le-am primit de la Maria ...Multumesc moolt de tot :x 
Nu uitati ca azi am mai scris vreo 3 articole...nu uitati sa treceti si pe la ele...hihi...azi am fost cam prea activ pe blog :)

1)5 lucruri/persoane care mă scot din sărite:

- invidia
-minciuna
- nesimtirea
- negativismul
- tradarea increderii

2) 5 lucruri/persoane care mă calmează atunci când sunt nervoasă/supărată:
- muzica
- familia
- natura
- iubirea
- armonia

3).5 motive pentru care iubesc iarna:
-zăpadăăă;
-Crăciunul.
-împodobirea bradului
-Anul Nouu.
- Veselia copiilor cand se joaca in zapada...si eu cand fac cate un om de zapada :)

4)5 motive pentru care vreau să vină vara:
- ziua mea
- este caldura din plin si ma imbrac lejer (urasc sa ma imbrac ca Yetty)
- in vara aceasta vine si examenul de bacalaureat (nu cred ca se afla prin lista cu ,,vreau" dar hai sa o pun aici)
- este ziua mare...am timp pentru orice
- vacanta :d

5) 5 dorinţe/lucruri care vreau să se împlinească în acest an:
- am dorinte care vreau sa ramana nescrise :) deci va rog sa ma intelegeti ca nu le pot enumera aici .

A doua leapşă. Aceasta constă în a-mi scrie 3 dorinţe...neîmplinite:
Pana in prezent ma pot mandrii ca mi-am implinit toate dorintele ! Poate spuneti ca ,, nu se poate" dar eu nu sunt un mare doritor , de cand ma stiu (si ma stiu de 19 ani...hihi , nu am avut mai mult de 5 dorinte pe care si acum le stiu si pot spune ca s-au indeplinit toate).

Ultima, dar nu cea din urmă, o leapşă a iubirii:
1.Din punctul tău de vedere ce înseamnă a fi îndrăgostit?
Ce inseamna ? Sa plutesti in aer de fericire si de armonie .
2.Atunci când eşti îndrăgostit/ă, cât eşti de dispus să laşi de la tine ca relaţia să meargă?
Intrebarea nu este tocmai ok formulata , dar voi reformula raspunsul . Cantitatea trebuie sa fie in egala masura de la ambele persoane !
3.Ce contează mai mult pentru tine îmtr-o relaţie, vorbele sau faptele?
60% faptele , 40% vorbele .
4.În momentul când te aflii într-o relaţie,până unde ajnge gelozia ta?Pe o scară de la 1 la 10?
La un inceput de relatie , esti predispus sa fiu putin gelos , dar pe masura ce imi cunosc partenera ,gelozia scade.Dar ca sa dau si un indice pe scara...zic 4-5 .
5.Cum reacţionezi când vezi un alt baiat flirtând cu iubita ta?
Probabil as astepta si as urmari ,,activitatea" . Asta in prima faza...daca actiunea continua il iau la intrebari pe ,,noul personaj" din poveste si il trimit sa priveasca in directie opusa :)
6.Care este din punctul tău de vedere cel mai romantic loc pentru a avea parte de primul sărut?
Nu sunt genul de persoana care sa zica...WOW...PRIMUL SARUT A FOST LA PARIS !!! NUUUU! 
Nu conteaza locul , conteaza iubirea intr-o relatie , iar saruturile vin din iubire .
7.Dar prima noapte de dragoste?
Asa cum am spus si in intrebarea de mai sus...locul nu este important . Pentru mine ,,locul" in general , nu neaparat vorbind de aceasta leapsa, nu este important. Cateodata cand ma aflu undeva...imi spun singur , NU ESTE IMPORTANT LOCUL UNDE MA AFLU !!! Poate suna funny , dar asa este :)
8.Care ar fi cea mai bună locaţie pentru e pentru o escapadă cu iubirea vieţii tale?
Turcia...in Istanbul . Iubesc Turcia si tot ce tine de aceasta tara .

Share:

3 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!