30.04.2012

Un plus de caracter

Astazi mi-a venit o idee...zic eu...interesanta .
Ce este caracterul stim cu totii , dar credeti ca ar putea fi imbunatatit ?
Va provoc sa spuneti 3 lucruri care le-ati putea adauga caracterului vostru ...

Spun si eu 3 lucruri pe care le-as adauga caracterului meu :
1. capacitatea de a ramane intact la orice ,,zdruncinatura" din viata reala
2. curajul pt a trece peste orice risc
3. motivarea (in ce priveste persoana mea) ... eu nu prea ma motivez...fac anumite lucruri ca trebuie sau ca vreau...dar nu ma motivez pt asta .
Share:

4 comentarii:

  1. 1. curaj
    2. harnicie (mai putina lene)
    3. toleranta
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.îndrăzneală
    2.Indiferență( nu strică la fete să aibă și un pic din asta)
    3.Răbdadare
    Sunt multe, dar no :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm, interesant :)
    1. Harnicia. ("Lene" scrie pe mine.)
    2. Curaj.
    2. As vrea sa fiu mai calma, sa nu ma mai stresez din orice.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!