14.11.2012

7 lucruri ciudate


Am preluat aceasta leapsa de la Alle. Multumesc :*
Trebuie sa spun 7 lucruri ciudate despre mine (unele corespund cu ale tale, Alle ...hihi):

- nu stiu sa fac baloane din guma si sa desfac semintele cu dintii
- am fobie de tantari. Daca exista tantar in camera = O noapte furtunoasa :))
- nu-mi plac biscuitii Oreo iar ciocolata imi place doar cea simpla sau cu alune.Restul de rom, lichior, caramel etc. EXCLUS!
- inainte de a citi o carte o miros :)
- in timp ce ascult muzica si stau pe loc bat din picior in ritmul muzicii
- Niciodata nu plec la drum fara ,,muzica in urechi"
- vorbesc cam mult. Eeee...sunt Gemeni, ce vreti? Iubesc zodia asta :x

Aceasta leapsa o poate prelua oricine!
Share:

2 comentarii:

  1. Ce ma bucur ca ai preluat-o! Ma bucur ca alea 3 chestii le avem in comun :D Ma simt mai putin freaky :))

    RăspundețiȘtergere
  2. inainte de a citi o carte o miros :)
    si eu fac asta :D
    si imi place cum miros cartile noi:D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!