06.11.2012

Lectii de viata

Blogul Stefaniei a implinit un an! Vreau sa urez prin acest intermediu LA MULTI ANI si la cat mai multe postari!



Articolul de astazi se numeste: Lectii de viata!


Dumnezeu ne ofera toata viata lectii din care avem de invatat. Unii nu-si invata lectia decat dupa ce o repeta sau nu o invata pe moment si umpic mai tarziu. Si mie mi-a oferit ieri D-zeu o lectie de viata dar ieri nu am fost in stare sa o invat dar am invatat-o azi. Mai bine mai tarziu decat niciodata! Si ma bucur ca am invatat lectia, asa o sa fiu mereu pregatit pe viitor.
Lectiile nu trebuiesc repetate pentru a fi invatate! Nu lasati pe nimeni sa va invadeze viata fiindca viata este spatiul nostru de desfasurare, nu al lor. Si ei au vietile lor in care sa se desfasoare liberi!

Mi-au venit niste versuri in minte dintr-o melodie hip-hop :
,,Spune lumii ca eu nu gandesc dupa tipar
De-asta in viata mea declar ca-s unic proprietar
Si mai spune lumii ca se poate si zambi
Si asta consta practic in felul tau de a fi" (Vescan feat. Mahia Beldo & Blazon OneShot - Spune lumii)
Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!