04.11.2012

Viata sau mai mult decat viata?

Vin din nou cu aceeasi scuza: NU AM TIMP! Imi cer scuze ca lipsesc de pe blogurile voastre, sper sa reusesc sa recuperez tot ce am pierdut.Nu am mai avut timp sa scriu nici pe acest blog...
Serviciul ma omoara...lucrez cate 12 ore si uneori chiar si 24 de ore! In timpul liber nu-mi ramane decat sa respir...



Exista o dilema: Noi trecem prin viata? sau Viata trece pe langa noi?
Indiferent cum ar fi, omul este la fel de nepasator de cele sufletesti si incearca sa ascunda aceste goluri prin placeri trupesti.Atunci cand omul pleaca de pe Pamant, oare o face cu trupul? NU! Trupul ramane aici iar sufletul merge mai departe.
Multi neaga viata de dincolo de moarte si tot ce inseamna Dumnezeu. Unii vin cu citate din Biblie ca argument, dar de ce selectam doar ceea ce ne convine?
Eu spun ca paharul este 25% plin iar ei vin si imi spun: ,,paharul este 75% gol". Este acelasi lucru, doar ca privim problema din alt unghi dar tot la aceeasi concluzie ajungem.Asa se intampla cu oamenii si Biblia.
Degeaba incearca sa vina ei cu dovezi fiindca dovezi despre existenta vietii de dincolo de moarte si Dumnezeu nu exista. Tocmai asta inseamna CREDINTA! sa crezi fara sa ai dovezi.

Acest articol reprezinta doar opinia mea personala!!!
Share:

4 comentarii:

  1. Nu am stiut ca ai un job, bravo tie!
    Eu nu cred neaparat in viata de dincolo de moarte si rai, ci inclin mai mult catre teoria reincarnarii. Insa nu neg faptul ca indiferent ce ne asteapta dupa moarte, in aceasta viata trebuie sa fim buni, sa pacatuim cat mai putin. Nu neaparat pentru ca asteptam o rasplata. Ci pentru ca asa ajutam la mentinerea pacii, a bunastarii, a iubirii pe Pamant. Pacat ca prea multi nu sunt interesati de acest scop, ci prefera sa fie egoisti si sa vada numai pana in lungul nasului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte adevarat si interesant articolul! Bafta cu jobul. >:D< si eu sunt in cautarea unuia.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!