16.11.2012

Nou Nou Nou si un numar frumos!

Tocmai am terminat de facut noul vlog si l-am incarcat pe youtube.
Pentru a vedea vlogul, dati click pe urmatorul link: Viziuni din viata - Spalat pe dinti .
Nu uitati sa dati Subscribe! Si am o rugaminte la voi: ajutati-ma distribuind mai departe link-ul catre episodul de astazi. Va multumesc anticipat!



In alta ordine de idei, blogul a strans PESTE 100.000 de vizualizari.yupiii...
Va multumesc ca imi sunteti alaturi prin acest intermediu si ca cititi ceea ce scriu pe blog. Va pup pe toti :*

Ceva ce readuc a doua oara in prim plan este urmatorul lucru:

Impreuna cu Stefania Vd. am deschis un blog nou! Iti multumesc mult Stefania, prin acest intermediu, pentru increderea acordata si sunt sigur ca acest blog va fi un succes.
Puteti accesa blogul dand click pe urmatorul link: Doua vieti, un blog !
Tema care sta la baza blogului este: viata!
Sper sa va placa si nu uitati sa distribuiti acest link mai departe!
Va asteptam cu drag!

Siiii...am lacit bocna. :(( Sper sa ma refac cat mai repede!
In partea dreapta a blogului am facut un sondaj: Ceea ce fac eu pe youtube este vlog sau emisiune ?

Sa aveti o seara minunata in continuare si un weekend placut!
Share:

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru numarul asta frumos , il meriti din plin si bafta cu noul blog si cu vlog-ul . :s

    RăspundețiȘtergere
  2. bravo:D si succes in continuare:D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!