28.11.2012

Imaginatia

Singurul taram pe care il putem controla si in care putem fi ceea ce ne dorim.
Un loc fermecat in care ne putem refugia datorita actiunilor oamenilor din jurul nostru.
Unii dintre noi suntem visatori si ne-am creat singuri un taram al viselor pe care il frecventam fiecare dupa posibilitatea timpului sau dupa dispunerea problemelor.
Nu te maturiza niciodata! Vei deveni prea platonic si plictisitor.
Eu sunt inca copil, am taramul meu fericit, am vise si inca ma uit la desene animate. Acesta o sa fiu toata viata fiindca asta imi doresc mereu: desi timpul aduce
modificari asupra fizicului, asupra psihicului nu va avea niciodata puterea necesara pentru a-l invinge.
De aceea, azi declar ca meciul meu cu timpul s-a terminat la egalitate!

Va invit sa cititi ultima poezie compusa de mine: Viata fixata in poezie!
Share:

8 comentarii:

  1. Dacă nu ar exista imaginaţie,n-aş exista nici eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine imaginatia, visele, sunt un refugiu.. sunt mereu acolo cand am nevoie de ele, chiar daca poate nu e cel mai sanatos lucru. Dar cand realitatea imi aduce obstacole prea mari imi place sa inchid ochii si sa visez,sper.. dupa aceea cand deschis ochii si privesc din nou realitatea parca imi este mai usor sa trec peste, gandindu-ma ca nu e raul asa mare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu si imaginatia ne intelegem foarte bine:)
    Cred ca e cea mai mare calitate a mea :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca te intelegi cu ea. Si eu ma inteleg foarte bine :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Imaginatia si visele , fara el nu as putea traii . Cum sa fac fata unei realitati asa dure , fara o realitate proprie mai frumoasa ? Visele aduc sperante , si sperantele aduc incredere , putere , bunatate..Imaginatia este cheia tuturor lucrurilor frumoase . Muzica , carti , picturi si tot ce ne bucura sufletul .. <3 . Te iubesc imaginatie !

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu cred ca exista ceva mai important decat imaginatia si si si visele si restul de chestiute.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!