12.11.2012

Ce se intampla in capul unui barbat atunci cand se indragosteste?

Azi de dimineata ascultam la radio si cei doi prezentatori au prezentat o cercetare pe care au facut-o strainii(nu mai stiu ce oameni, din ce tara au facut asta) iar acestia cred cu tarie ca au aflat ce se intampla in capul unui barbat atunci cand se indragosteste.
Acestia spun ca materia cenusie functioneaza cu 5-10% mai putin , mai pe scurt...ne prostim si interesul pentru lucrurile din jur scade iar singurul lucru care ne afecteaza in mod positiv este faptul ca dupa ce ne indragostim de o fata, interesul pentru serviciu si pentru a face bani creste considerabil.
Mi-a placut tare mult replica unui prezentator:
,,Asa ne-a facut Dumnezeu, sa fim stalpii intr-o familie, noi sa contribuim...dar nu e vina Lui ca am iesit niste dobitoci" :))

Deci fetelor, daca baietii va iubesc, va aduc si bani. Atunci cand barbatul nu mai are bani inseamna ca nu va mai iubeste :))

M-am amuzat copios pe acest subiect...

Prin ceea ce am scris mai sus v-am relatat o portiune din emisiunea de la radio .
Share:

10 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!