16.01.2014

Cazare de vis...viata de Felix

Amintiri din copilarie, despre asta o sa va vorbesc astazi. Am glumit...partial! O sa va povestesc despre o vacanta petrecuta cu cativa ani din urma care sper sa va inspire si sa va trimita si pe voi in vacanta acolo unde trebuie pentru ca toti meritam o vacanta dupa atata munca.
Unde am fost? La Baile Felix. Cum a fost? Va explica nenea imediat.
Cand am ajuns acolo am ramas O_O. Era frumos...atat de frumos. In fata mea era un hotel mareeee pe care scria "Hotel International Baile Felix" in care abia asteptam sa intru si...am intrat. Pai cine s-a mai putut intelege cu mine? Eu cand sunt atras de ceva trebuie sa fiu acolo, sa vad cum e. Daca nu fac asta, terorizez pe toata lumea din jur si nu se mai intelege nimeni cu mine. Am gargauni pe cap uneori, stiu :))
Dupa ce am vazut hotelul, i-am dat o tura si mi-am inchis gura la final m-am dus sa ma "balacesc in apa" fiindca eu cand vad apa sunt ca o rata: dornic sa ma ud :)) nu va ganditi la prostii mai.
Prietenii s-au bagat mai intai la sala de sport. Offf, ei cu muschii lor si exercitiul fizic: "Bucurati-va de vacanta mai, lasati sala cateva zile." In fine, ei stiu ce pierd...
Trecand peste, locul este magnific, are de toate...pot spune ca stai in lux la un pret foarte decent iar serviciile sunt de calitate. Cred ca nu v-ati uitat peste fotografii sa va convingeti. Vacanta aceea a fost cea mai frumoasa vacanta, nu cred ca pot sa o uit vreodata. Doresc sa ma reintorc, dar cu cine? Ceilalti prieteni nu-mi mai sunt prin zona si persoanele pe care le cunosc, ei viziteaza marea an de an si atat. Cine merge in vacanta? :)) Pe bune, vacanta nu inseamna doar marea si atat. Sincer sa fiu, daca as fi pus sa aleg intre Baile Felix si mare, aleg categoric Baile Felix.
De fiecare data recomand ca punct de vacanta international felix fiindca o vacanta acolo inseamna relax dar si distractie la pachet. Daca aveti in plan sa va faceti vacanta acolo, va rog sa ma contactati si pe mine si sa-mi oferiti cateva fotografii. Vreau sa vad oameni fericiti care se bucura la maxim de timpul lor liber.
Defapt, ce mai astept eu?
- Alo?
- Buna ziua! Ce doriti?
- O rezervare de 5 zile la Hotelul International Felix va rog pe numele...........
Share:

Un comentariu:

  1. N-am ajuns la Băile Felix până acum, totuşi, plănuiesc un road trip anul acesta..poate cărările m-or purta şi pe acolo

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!