31.01.2014

Prea multa mediatizare tv: Bianca Dragusanu



Baaaa, fratilor! Opriti-va!

Stiu ca eu nu prea ma uit la tv fiindca se mediatizeaza multa prostie si incultura, crezand ca scap de anumite gunoaie ce nu-si au rostul pe sticla. M-am inselat...nu am scapat! La radio numai despre Bianca se vorbeste, in masini la fel, in tramvai la fel, in metrou la fel. Opriti-va fratilor si nu mai mancati atat rahat. Singurele zile in care nu am auzit despre acest cuplu monden a fost in perioada in care s-a intamplat nefericitul accident cu Adrian Iovan si Aura Ion. Gasisem pe net zilele trecute urmatoarele vorbe: "A trebuit sa moara doua persoane sa nu te mai vedem pe sticla!". Mare adevar...
Lumea arunca nu noroi in Bianca, dar am eu ceva de zis in privinta asta. Bianca e fata desteapta, ca profita de televiziuni pentru publicitate si ia bani pe spinarea voastra, a celor care stau si casca gura la toate aceste lucruri. De ce va mai suparati daca voi o vreti pe sticla?

*Eu m-am saturat!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!