15.01.2014

De la astrologie la sarlatanie...

Ca natie suntem distrusi emotional si foarte dezechilibrati, dar cu toate astea, credem in astrologie. O "stiinta" caruia eu nu-i pot acorda acest atribut. O stiinta nu este o stiinta daca nu este exacta. Sunt de parere ca oamenii nu au nici-o legatura cu planetele, stelele si sistemul solar. Ca suntem un graunte din acest univers, este altceva. Oamenii in loc sa-si aranjeze viata lor, sa stranga gunoiul si sa invete sa nu mai arunce si in curtea vecinului, este preocupat cu ce-i rezerva viitorul. Pe langa toate aceste aspecte, intalnim zeci si sute de intrebari aberante, bune de puse la panoul...de prosti! "Am sanse sa ma marit cu x?; Care sunt numerele de la Loto? Voi lua examenul? Cand imi voi intalni iubirea?". Daca universul si-ar pierde timpul sa raspunda la asemenea intrebari cretine nici nu stiu cum ar fi fost in prezent lumea si mai bine ca nu stiu.
Viitorul nu poate fi determinat. Nu exista persoana care sa "citeasca-n stele" si sa-mi spuna ce se va intampla cu mine maine cand ziua de maine depinde de planificarea mea si de actiunile mele.
Nu va mai ghidati viata dupa astrologie... Nu zic sa nu ascultati, sa va documentati sau sa cititi...informarea este un proces foarte important si pe care-l incurajez dar nu va coordonati viata dupa asta. Scriu toate astea dupa ce primesc acest mesaj:

Buna ziua, am o nelamurire. Sunt nascuta pe xx.yy.zzzz la ora 00.00. Mi s-a spus ca as avea ascendentul in_____,iar prietenul meu este leu nascut pe xx.yy.zzzz cu ascendent in _____.Ne intelegem foarte bine, chiar daca o femeie astrolog nu ne-a dat sanse de reusita. As dori sa stiu daca chiar va dura relatia fiindca cam totul se bate cap in cap, nu imi pot explica si sunt foarte curioasa ce ar spune un om avizat. Eu sunt dispusa sa ma despart de el daca se dovedeste ca nu se potriveste compatibilitatea. Multumesc anticipat si scuzati-ma pentru deranj. O seara frumoasa.

*Am eliminat datele personale pentru pastrarea caracterului de anonimat.

1. Daca femeia aceea ti-a zis sa te desparti, ala nu e astrolog. Multi prosti calca pragul unor cursuri de astrologie care costa cateva milioane si la sfarsit te alegi cu o diploma cu care prevezi viitorul babelor de pe maidan, ca la oras nu ai sansa...esti nimicit.
2. Nu sunt persoana avizata in domeniul asta. Din contra... e un domeniu pe care vreau sa-l pun la pamant de fiecare data cand am ocazia, pentru ca s-au imbogatit o multime de oameni de pe urma acestei sarlatanii. Nu am nici-o pregatire in domeniu...
3. Daca tu te desparti de iubitul tau pentru ca asa au zis "stelele", te rog frumos sa mai reflectezi o data sau apeleaza la un psiholog care sa te ajute sa intelegi aceste lucruri.

Una dintre victimele acestei "afaceri" care se promoveaza din ce in ce mai mult in mass-media si face cat mai multe victime. Terminati-va o data cu prezisul viitorului ca nimeni nu poate, pana la momentul actual, sa va "citeasca" viitorul, nici in stele, nici in carti, nici in cafea, nici pe fata voastra... si pe deasupra, mai platiti si o suma de bani unor persoane care va fraieresc pe fata. Platiti sa fiti fraieriti. Good!

Ganditi-va oameni buni si treziti-va la realitate. Faceti ceva constructiv cu viata voastra. Viitorul este deteminat de ceea ce faceti voi acum...in prezent. Daca voi va pierdeti timpul cu toate lucrurile astea, in asta se transforma si viata voastra: o pierdere de timp.
Fiti iubitori, calmi si buni la suflet. O viata se construieste prin credinta, armonie si iubire.

Sa aveti o zi frumoasa  la fel ca voi >:D<
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!