01.04.2012

Revista Viziuni din Viata

*Pentru a mari fotografia ,,acordati-i un click" ;))

Va place  ? Mie imi place mult. Nu stiu daca primul numar o sa isi faca aparitia acum in luna aprilie , dar cat de curand ,,Viziuni din Viata " prinde viata . Mai multe detalii nu va dau , va spun doar ca ,,plec de undeva de jos" .Stiti cum se spune : ,,Toti plecam de jos !"

Mai am o veste. iN aceasta luna o sa imi public o poezie in Revista Adolescent . Revista apare dupa sarbatorile de Paste . Daca aveti ocazie sa cumparati revista. Desi fac publice poezii in aceasta revista nici eu nu prea am parte de revista , deoarece in aceasta zona nu se gaseste revista la magazin , iar in liceu nu mai sunt aduse ....deci sa vad de unde fac si eu rost de revista .
Revista va fi lunara...adica un numar/luna !
Mai multe detalii o sa primiti pe viitor !

Va doresc o zi de duminica minunata !


Share:

7 comentarii:

  1. astea da noutati :)
    succes in tot ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
  2. owww:> Ce fain:D Felicitari:> imi place ideea:> o duminica faina sa ai si tu:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Caaaaaaat de super-extra-mega tare! Adica revista si si si publicarea in cealata revista! <3 e super grozav! Succes si felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos .Multe felicitarii !
    O duminica linistita :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lavinia (Lavi.H) - Iti multumesc!
    @Lavinia Monica - Mersi !
    @Ada - Ma bucur ca iti place! Multumesc .
    @Ramona - Iti multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări și Domnul să îți dea izbândă!

    RăspundețiȘtergere
  7. @B.D.-Iti multumesc !
    @Ramona : Iti multumesc pentru premiu.L-am luat si l-am pus la pagina cu premii .

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!