22.06.2012

Articolul nr.300

Acesta este articolul cu nr.300 pe acest blog . iii...ce numar frumos.Abia astept sa ajung la articolul numarul 1.000 :d si o sa ajung la el ;))

In acest articol nu vreau sa stresez pe nimeni cu ,,teoriile mele" asa ca haideti sa ne mai distindem si noi putin cu lucrurile pe care le-au cautat cei din jur pe google si in urma cautarilor au ajuns pe pagina mea .

1. specificatia sarbatori sf valentin - mmm... nu vroiai sa spui cumva ,,semnificatia" ? si la cuvantul ,,sarbatori" ai mancat un ,,i"...dar ce sa si faci ...
2. baiat singur trist - si vrei sa iti gaseasca google-ul pe cineva ?
3.adio liceu - cred ca te bucuri enorm daca scrii asta si pe google
4. sunt frumos si aratos - si vrei sa primesti complimente de la google ?
5. unde pot gasi zahar ? - la magazin :)
6. pot pati ceva de la prea mult invatat? - ooo...da... vezi sa nu-ti ia foc circuitele...
7. Cum este atmosfera de examen ? - pai cum sa fie....ca la discoteca ...PARTYYYYY :))
8. E greu sa cazi in cap ? - ia vezi...incearca si pe urma ne spui si noua...asa nu mai intrebi pe google toate prostiile
9. eu sunt prost si ea desteapta - macar esti sincer :))
10. am stat la pc 30 de minute - si vrei sa te trecem in cartea recordurilor ? sunt altii care au stat mai mult...stai fara grija .

Oricum...cautarea numarul 9 este bestiala...cred ca merge clasata pe locul 1 =))

Si cum la fiecare 100 de articole vin cu ultimele statistici , astazi va arat cele mai accesate articole cat si nr. de redirectionari catre pagina mea .

Top 3 articole :
1. Interviu Skivomady - desi are doar cateva zile acest articol , a reusit sa rupa top-ul in ceea ce priveste statisticile pe blogul meu. Acest articol a reusit sa stranga 11.000 de vizualizari !!!
2. Valorile morale - Acest articol a reusit sa stranga 4.320 de vizualizari
3. Despre libertate - are 4.250 de vizualizari !

Top5 redirectionari :(in acest top va arat de unde provine sursa mea de trafic pe blog ) ...spre uimirea mea...si acest top a suferit o schimbare radicala...adica fata de celelalte 2 top-uri pe care le-am mai prezentat eu.
1. http://youtube.com - de data aceasta acest site a devenit nr. 1 in top redirectionari !
2. http://clmblog.info - Ca de obicei , Lavinia se mentine in top ...Iti multumesc mult de tot >:d<
3. http://google.ro - priviti ca si google-ul vine in topul redirectionarilor , el lipsind cu desavarsire , la fel ca si youtube-ul , din top-urile mele .
4.http://facebook.com - Priviti un alt site (de socializare de data aceasta ) datorica caruia traficul pe blogul meu a crescut .
5. http://strange-song.blogspot.com/ - Iti multumesc mult , Ada !


Pe final vreau sa va anunt ca Skivo si-a deschis un blog , pe care il puteti accesa dand click pe urmatorul link : BLOG SKIVO .

Si cam atat pentru ziua de astazi , scuze daca v-am plictisit cu statisticile , dar asta fac O DATA la 100 de articole !

Bye !
Share:

Un comentariu:

  1. Heeei imi place noul aspect al blogului. Si felicitari pentru cele 100 de postari :> Si eu o astept postarea cu nr 1000000 :>
    Si-mi place sa ma vad acolo. ^.^ Iar acele cautari sunt... de oameni foooarte intelectualnici.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!