15.06.2012

Interviu Skivomady




      Vreau ca inainte de toate sa iti multumesc mult de tot ,Madalina pentru ca ai fost de acord sa acorzi acest interviu si sa te felicit pentru ceea ce faci .





1     1. Care
este numele tau ?


Numele real este Cazacu Madalina , dar mai toata lumea imi zice “Skivo”





       2.Cum
a inceput faza cu vlogul ?


Pai
. Am inceput cu un clip pentru Alex Contras cu 
intrebari. Nici prin gand nu imi trecea ca eu  o  sa
ma apuc vreodata de vlog. Dar  cei care
au vazut clipul m-au incurajat sa ma apuc de chestia asta . Si asta am si
facut. J





      3.De
ce vlog si nu blog ?


Consider ca in ziua de azi nimeni nu prea mai sta sa citeasca. Si in plus
pe youtube se poate face mai multa reclama , mai apare o recomandare, mai
una-alta si este mult mai bine. Si in plus, imi place foarte mult sa filmez :D





     4.De
ce ,,Skivo” ?


Stiu
ca mi se spune asa din clasa a5a…ma tot prosteam cu o colega si desenam , cica
faceam graffity si nu  stiu de unde pana
unde am inceput sa ma semnez cu “Skivo”





      5.Stiu
ca esti la scoala ... cum se impaca scoala cu vlogul ? Ai timp destul pentru
amandoua ?


Sincera sa fiu, am inceput am nu mai am timp de nici una. Cu vlogul este
ceva mai greu pentru ca de obicei in weekend uri sunt plecata sau stau pe afara
pana seara si in timpul scolii am pregatiri, cursuri si nu  in ultimul rand, bericica / cafeaua de dupa
ore.





      6. Ce
semnifica pentru tine vlogul ?


Vlogul
a devenit deja o obisnuinta, este ceva ce trebuie neaparat sa fac. xD





     7.Te
ajuta vlogul intr-un anume fel ?


In principiu da. Cu ajutorul lui am cunoscut persoane extraordinare.:)





8.      8. Te-ai
gandit sa faci un episod lung ? De ex. de 30 de minute ?


Da,
chiar m-am gandit. Dar necesita foarte multa munca si prietenii mei nu prea
sunt atrasi de scurt metraje si restu, ei doar privescJ





9.    9.   Pe
final...Un mesaj pentru fanii tai ...


Va multumesc enorm de mult pentru ca ma
urmariti, fara voi nu as fi ajuns aici ! J





Link catre canalul meu pe youtube :  http://www.youtube.com/user/skivomady?feature=mhee


Link catre ultimul video : http://www.youtube.com/watch?v=PYzFc3o7cVM&feature=plcp
Share:

4 comentarii:

  1. Eu o urmaresc pe youtube si pot spune ca face printre cele mai bune vlog-uri din Romania.
    Frumos postul! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Raisa : :)
    @Hyytelo Skilly : Sunt perfect de acord cu tine !
    @C.L.M. : Da :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Yey, Skivo is the best! Felicitări pentru interviu şi sper ca Skivo să ia note cât mai bune la examen. Poate pe urmă o să pună şi ideea cu scurt metrajul în aplicare.
    Şi să mă laud, eu o cunosc :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!