29.06.2012

Romania





Sunt multi care spun ca tara noastra este de culoare maro si nu ii contest. Adica...e deciziile si principiile lor , nu pot veni eu sa-i contrazic . Dar am zis sa zic si eu ce parere am despre aceasta tara .

Iubesc limba romana si sunt mandru ca o vorbesc. Avem o tara plina de minunatii , avem toate treptele de relief prezente in tara , deci suntem unica tara cu asa ceva ... hihi.
Nu suntem noi cei mai dezvoltati , cei mai ravniti , cea mai bogata tara , cei mai destepti ...dar suntem noi...suntem ROMANIA si eu o iubesc asa cum este...cu bune si cu rele .

Ma mandresc ca scriu si vorbesc romaneste !
Este adevarat faptul ca Romania are si multe minusuri la multe categorii , dar prefer sa nu vad aceste minusuri.

Si...iubesc toti oamenii...fiecare e special in felul lui si de la fiecare am de invatat !

Tu ce parere ai despre tara ta ? Lasati commenturi....
Share:

5 comentarii:

  1. Eu am făcut o postare de 1 decembrie despre ea.
    Cu ea mă mândresc și pe ea o iubesc!
    Mulțumesc România pentru ceea ce sunt !

    RăspundețiȘtergere
  2. O să spun ceea ce a spus și Octavian Paler: nu mai cred decât într-o Românie a mea, personală. Cum arată? Este alcătuită din locurile copilăriei mele, de izvorul de unde beau apă în pumni, de zonele verzi, de țărmurile mării, de înaltul munților... de mica străduță mai ''alintată'' de picioare de oameni și roți de bicicletă decât me mașini, pe care eu, copil fiind alergam, de multe ori desculț, în special pe ploaie.
    Populația? Oamenii pe care îi iubesc. Părinții care mi-au dat viață, bunicii cu educația aleasă pe care mi-au dat-o. Am rude de care mă simt legat. Am prieteni care îmi fac ziua mai frumoasă. Am eroi pe care îi stimez. Există o fată de care am fost cândva îndrăgostit. Cred că e suficient atât.
    Aaa... am uitat să spun! Această Românie nu poartă numele de țară... ci de PATRIE!

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi eu sunt de părerea lor.Să nu fie cu supărare,dar ţara asta chiar nu are orice limită!

    RăspundețiȘtergere
  4. @B.D. : Si eu ii multumesc :)
    @proprianaliza : Foarte frumoasa ,,viziunea" ta. O RESPECT !
    @Raisa : Stii cum se spune : Romania - tara tuturor posibilitatilor :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu imi iubesc tara :X. in primul rand pt ca in Romania m-am nascut si am crescut si sper sa mor tot aici, nu la straini, iar in al doilea rand pt ca este o tara frumoasaaa si speciala

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!