18.06.2012

Dudus : Recenzie - Baiatul cu pijamale in dungi / si...ceva de spus

1. Vreau sa va aduc la cunostinta ca Dudus a facut o noua recenzie la cartea : Baiatul cu pijamale in dungi - John Boyne . (Click pe numele cartii) . Intrati si cititi recenzia , eu va recomand cartea...merita citita .

2.Vreau sa imi cer scuze daca am trecut mai rar pe blogurile voastre sau daca o sa trec mai rar ...nu am timp aproape deloc. Sunt in toiul examenelor de bacalaureat , am de invatat foarte mult si timpul meu liber este limitat aproape de 0 . Asa ca...imi cer scuze.

Si...le urez tuturor celor care au examene succes si spor la invatat. Sa le luati numai cu note de 10 :x

3. De-acum inainte ziua de duminica se va numi : Recomandarea saptamanii pe blogul meu.De ce ?
In fiecare duminica o sa fac un articol in care o sa recomand toate articolele care mi-au placut mie in ultima perioada de pe blogurile voastre .

Aveti grija de voi...si...numai bine !


Bye 





Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!