16.06.2012

Despre idei ...doar cateva cuvinte






Astazi va vorbesc pe scurt despre idei...
Stim cu totii ce sunt ideile dar oare ele vin atunci cand trebuie ?
Adica
unora le vin idei geniale scriind , altora ascultand muzica , altora
mazgalind , alergand etc . De ex. mie imi vin idei moolte atunci cand
fac ceva...orice...cand sunt la pc , cand ascult muzica , cand scriu sau
alte lucruri.In momentul in care stau si numar oile de pe tavan nu imi
vin idei deloc .

Mai sunt cazuri in care ideile dispar
ca un magarus in ceata...cand se intampla asta? Pai de obicei se
intampla la examene...cand inveti zile sau saptamani intregi iar in
momentul in care vezi foaia de examen ai uitat si cum te cheama...
Este tare neplacut...dar se intampla...

Nu uitati sa cititi interviul acordat ieri de SkivoMady pentru blogul meu : CLICK AICI !


Pe final vreau sa va spun despre o alta idee de-a mea si pe care vreau sa o pun in practica , dar inainte de toate va vreau voua parerea.
As dori sa deschid un forum de discutii pentru blogurile mele unde se poate discuta in mod offline . Ce spuneti ? Merita sa fac un forum pentru discutii ?
Share:

5 comentarii:

  1. La examene mi s-a întâmplat și mie. Sper să nu pățesc și la BAC :(
    Dar cam ai dreptate, ideile vin când facem ceva, orice...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi vin si cand stau ,trebuie sa ma gandesc la ceva sau la cineva si ele vin ;)) iar cat despre examene asa e :-s te panichezi ,emotii etc.dar trebuie sa fi stapan si pe tine sa nu se intample probabil.Ideile pot veni din orice parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. mie-mi vin ideile inainte de examene =))

    RăspundețiȘtergere
  4. @B.D. : Si eu sper sa nu patesc asta la Bac ...vai de mine...:(
    @Raisa :Da...
    @Roxy : Ai dreptate !
    @C.L.M. : ;)) sa stii ca uneori si mie... :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!