20.06.2012

O zi proasta

Astazi am avut o zi de cacao... pe romaneste ! Asta spre deliciul unora care vor citi acest articol. In fine...sa-i lasam la o parte pe acesti indivizi ...

Astazi am fost la dentist si am facut o extractie de masea...dar ce extractie...aaauuu...
Un ,,piciorus" nu mi-a iesit in radiologia dentara (radiografie) si au aparut probleme cursul extractiei dentare . Dureri puternice ... am facut chiar 2 anestezii . Momentan nu imi mai simt nici macar limba si am umplut un pahar de unica folosinta de pansamente pline de sange .

Intr-un final (dupa o ora jumatate) s-a reusit extractia dar datorita unei interventii chirurgicale .
Momentan sunt acasa , chiar daca nu-mi simt jumatate din fata , ma doare locul atat de tare incat imi vine sa urlu...

Ziua de astazi o declar : CEA MAI PROASTA ZI !

Scz dak fac greseli de ortografie sau ortoepie dar nu sunt in stare nici macar sa vad tastele de pe tastatura .
Share:

5 comentarii:

  1. lasa ca si pe mine m-a durut maseaua vreo 3 zile, si inca ma mai doare:( mi-e frica de dentist :(( si acum cand vad ce mai patisi si tu... parca mi-e frica si mai rau:((

    sper sa-ti treaca cat mai repede:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Off,o sa treaca ea! :-s sa te faci bine. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu am avut probleme cu măseaua. Mi se rupsese un colț, însă nu de tot. Trebuia scos. Și sincer să fiu, am oroare de dentist. M-am tot jucat cu colțul acela până a căzut. Jumătatea cealaltă încă o am. Nu o să o scot, dacă va fi să cadă, să cadă. Din experiența mea în domeniu, știu că după vreo oră de la extracție începe să curgă sânge în prostie. Prima dată m-a speriat chestia asta!
    Lasă că o să treacă! Să fie asta singura dată când vei mai avea treabă cu dentistul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Să te faci bine cât mai repede!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lavinia(C.L.M) - Daca nu faci extractie nu are de ce sa iti fie frica. Mie nu imi este frica decat la extras , dar la plombare (la lucrari) nu imi este frica absolut deloc pentru ca acolo nu doare deloc .
    Iti multumesc , si eu iti doresc sa nu te mai doara maseaua .
    @Roxy : multumesc >:d<
    @Proprianaliza : Eu nu cred ca e bine sa stai cu jumatate de masea , esti predispus oricand la infectii si alea sunt mai periculoase.Eu iti recomand sa te duci la dentist.
    Si eu sper...
    @Raisa : multumesc :-*

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!