04.06.2012

Timp redus...

Vreau sa imi cer scuze ca trag chiulul de pe acest blog si ca de ceva vreme nu am mai scris articole ,,marca mea" dar a fost o perioada mai speciala si a trebuit sa renunt la aceste articole . Ceea ce vreau sa spun este ca o sa am zile in care poate nu voi trece deloc pe-aici sau pe blogurile voastre .
Nu vreau sa va suparati pe mine dar am foarte mult de invatat .... deja de miercuri (poimaine) incep examenele in liceu si continui cu ele pe toata perioada lunii si apoi la inceputul lunii iulie am bacul si timpul pana la bac s-a scurtat foarte mult si inca mai am de invatat destul...
Ziua o sa ne mai ducem si pe la liceu pt pregatire de bac...deci...timp liber - aproape 0 !

O sa incerc sa postez zilnic pe blog...dar nu cred ca o sa reusesc !
Daca e ceva o sa postez pe acest blog (VIZIUNI DIN VIATA)  ...
Pe blogurile ImageZ si POEZII DESPRE POEZII ...NU O SA MAI POSTEZ pana nu termin cu examenul de bacalaureat ...

Vreau sa va multumesc tuturor pentru fiecare urare de ,,LA MULTI ANI" si fiecare gand bun . VA MULTUMESC DIN SUFLET !!!

Va doresc o saptamana minunata si aveti grija de voi !

Bye

Share:

4 comentarii:

  1. Vreau sa-ti urez multa bafta la bac, stiu ca ai nevoie si tu si tuturor care au acest examen de dat. Succes cu blogurile tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu placere:X te pup:D succes! sper sa iei note mari!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!