28.06.2012

Blogosfera si efectele ei

De cand am intrat in aceasta ,,lume a bloggerilor" multe lucruri s-au schimbat...IN BINE !
Hai sa fac un rezumat de cand am deschis blogul pana acum...Pai...sa vedem la ce m-a ajutat pe mine blogul:
- Am invatat si mi-am dezvoltat ramura creativa
- Am invatat sa-mi asez ideile si sentimentele in scris...
Aici pot spune ca atunci cand scriu o poezie , este mai palpitant sa o scriu pe blog decat pe o bucata de hartie...oricum pe urma ajunge pe o bucata de hartie pentru ca ii dau PRINT :)
- Am cunoscut persoane noi cu care am interactionat
- Mi-am facut prieteni noi (in mediul online)
- Citesc cu placere fiecare articol al prietenilor mei ...
Si ceea ce conteaza este faptul ca atunci cand scriu pe blog o fac de placere !

Nu o sa inchid niciodata blogurile , prefer ca dupa 5-6-7-10 ani sa citesc toate aceste randuri si sa retraiesc cele simtite si cele gandite in acest moment .

Iar in ceea ce priveste activitatea pe youtube (vloguri) m-am gandit si ma gandesc foarte serios sa ma extind si acolo si sa fac vloguri sau...nu stiu...ma mai gandesc...inca nu mi-am finisat ideile . Acestea sunt planuri de viitor , deoarece momentan nu dispun nici de aparatele necesare , dar nici de timp .Dar incerc cat de curand sa intru si in aceasta sfera a vlogurilor .

Ce spuneti de idee ?
Share:

4 comentarii:

  1. Bună idee.
    Numa să nu părăsești lumea blogului! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideea e genială. Chiar cred că te-ar prinde postura de vlogger.
    Și eu mă gândeam să fac asta prin iarnă, dar am renunțat la idee. Nu mă prinde. Și în plus... nu am eu față de arătat pe net =))).
    Acum pe bune, chiar aș vrea să te văd și în postura de vlogger.

    RăspundețiȘtergere
  3. @B.D. : Blogurile nu le voi inchide niciodata. O sa merg cu toate :d Numai timp liber sa existe ;))
    @proprianaliza: Mersi ! Eu cred ca ar trebui sa incerci faza cu vlogul , cred ca te prinde .

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei, super. Si e o idee buna faza cu vlogul. :>

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!