07.06.2012

Oamenii fac lucruri enervante

Cred ca titlul de astazi spune totul...nici nu cred ca mai trebuie alta explicatie .
Sunt sigur ca au fost momente in viata voastra cand activitatea celor din jur v-a starnit o stare de ,,neplacere" .
Lucuri enervante pe care nu le suport...
1. NU SUPORT MINCIUNA - Niciodata nu mi-au placut persoanele care mint si nici nu vreau sa am parte de astfel de persoane in viata mea . Adica mi se pare corect...eu nu mint... si cum eu nu mint...nu doresc nici sa fiu mintit.Mai bine imi spui ,,nu spun" sau ,,nu vreau sa spun" si inteleg situatia si nu te intreb ,,De ce?" .
2. Nu suport marginalizarea - Sunt persoane care marginalizeaza un om si il jignesc pentru faptul ca acesta este poate mai putin inteligent (este doar un exemplu) . Nu cred ca acele persoane trebuiesc jignite doar pentru faptul ca ei sunt mai putin inteligenti... asta este...nu putem fi toti inteligenti si sa o luam pe urma lui Eistein ... nu este vina lui ca este asa...
3.Nu suport prea marita ,,mandrie" - Sunt persoane care merg mereu cu nasul pe sus de parca soarele s-ar invarte in jurul Pamantului datorita lor... La astia as lua un ,,bulgare de noroi" si le-as arunca in fata cu el... pentru a le pata ,,onoarea".(metaforic vorbind) Dar prefer sa nu ma cobor la nivelul lor...
4. Nu suport persoanele care se ,,autoavanseaza" - Aici vorbesc de persoanele care incearca sa iasa in relief aruncand in alte persoane cu noroi . De ce nu esti in stare sa te ridici singur pe propriile picioare ? aaa...am uitat...este mai usor sa arunci cu noroi in altii... patetic !
5. Nu suport invidia - Sunt persoane care cum vad ca persoanele x si y reusesc ceva in viata...mai au putin si se strang de gat pentru ca au reusit ei ceva. Ce aveti cu alte persoane ? Vedeti-va de ograda voastra pe urma uitati-va in curtea vecinului . Daca au reusit sa faca ceva ...bravo lor... felicitari lor...tu de ce nu reusesti ? Pentru ca esti prea ocupat cu alte ,,mizerii" de facut.
6. Nu suport mastile - Vorbesc de persoanele care incearca mereu sa para mai mult decat ceea ce sunt...si care isi ascund adevaratul ,,caracter" .

Sunt lucrurile pe care eu nu le suport. Daca si voi nu suportati ceva la cei din jur va rog lasati in comm ce anume nu suportati .

Scuzati-ma daca am dur...dar eu cred ca doar am prezentat anumite situatii si atat ! Dar pentru orice eventualitate...IMI CER SCUZE !!!

Share:

2 comentarii:

  1. Sunt la fel ca tine.Nici eu nu suport niciunul din cele 6 lucruri(defapt,dintre puţinele lucruri enervante pe care le fac oamenii) enumerate mai sus!Chiar îmi place postul ăsta,e aşa cum ar trebui să fie un post direct şi liber exprimat:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Total de acord, îmi displac toate acestea. Însă în viața mea, destul de scurtă aș putea zice am înțeles un lucru... nu le pot evita. Deloc. Așadar, după cum zice o melodie care îmi place foarte mult, ''Peste provocări trec rece ca lancea''. Le ignor, că altceva nu am ce face!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!