27.06.2012

Intrebari si raspunsuri

Astazi am decis sa mai raspund la cateva din intrebarile primite pe mail/messenger/skype !

1. ,,Ce muzica asculti?"
Ascult aproape toate genurile , dupa starea mea de spirit. Dar fiecare avem un gen sau cateva genuri de muzica preferate , asa ca cel mai mult imi place muzica usoara , romaneasca si hip-hop .

2. ,,...Fumezi ? Bei ?"

NU! Nu am fumat niciodata , nu fumez si nici nu o sa fumez vreodata.
Nu am baut niciodata , nu beau si nici nu o sa beau vreodata .
Niciodata nu am pus tigare sau alcool in gura...nici macar o ,,amarata de bere" asa cum spun unii...
Ma rezum la apa si sucuri :)

3. ,,De ce nu iti cumperi domeniu ? asa faci mai multi cititori"
Nu cred ca domeniul este chiar asa necesar (pentru mine) . Doar ca dispare chestia cu ,,blogspot" , alte beneficii mie nu-mi aduce . Si nu domeniul iti aduce cititori , ci continutul . Sunt multe bloguri care desi au domeniu cumparat nu au cititori fiindca nu au continut , sau nu au un continut care sa intereseze publicul .

4. ,, Am vazut ca iei interviuri la vloggeri , nu te-ai gandit sa devii vlogger ?"
Sincer.... m-am gandit. Insa nu stiu daca o sa fac acest pas sau nu ...oricum...momentan nu am timp deloc de asa ceva .

5. De ce nu te-ai dus pe wordpress ?
Cred ca aici te referi la blog , nu la mine  :)) Pai...prefer serviciile celor de la google.Imi place mai mult blogspot-ul . :)

6. Ce telefon ai ? 
Uite aici modelul...

 7.De ce schimbi sabloanele mereu ?
Ma plictisesc repede :))

8. Ce ai facut la examene ?
Pai ...se pare ca nu ai citit articolele precedente...mai repet inca o data .
La romana oral am luat experimentat , proba de competente digitale nu am dat-o deoarece am cursul de ECDL COMPLET facut , iar la engleza am facut tot ce am putut si tot ce mi s-a dat :) Raspunsul inca nu il stim fiindca nu s-au corectat deocamdata .

9. Ce vrei sa devii dupa liceu ?
Astronaut :)) =)) Glumesc...
Pai momentan ma rezum la examenul de bacalaureat , fiindca am emotii in ceea ce priveste examenul . In fiecare an au fost surprize in legatura cu examenele astea , si se pare ca nici in acest an nu s-a sarit... la cei de clasa a 8-a au gresit subiectele ce-am inteles de la unii (pt ca eu la tv nu prea ma uit) . Oricum...ideea este ca mai intai sa iau bacul si apoi ma gandesc...momentan sunt la faza cu bacul .

10.Ce vloggeri urmaresti ?
Pai o urmaresc pe Skivo si Tequila . Iar ca emisiuni ...ador DOZA DE HAS . Vi le recomand...

11. De ce nu mai faci ,,articolele tale" ?
Pai si astea sunt tot articolele mele :)) Inteleg ideea ...te referi la articolele despre viata ...
Este adevarat , in ultima perioada nu prea am mai facut , am mai strecurat cate unul pe-aici pe-acolo , dar nu am mai pus bazele in ele . Pai sunt intr-o perioada foarte incarcata , sunt dat pana peste cap de examene , nici macar poezii nu prea am mai compus , dar sa mai scriu si articole de-acelea .Dupa ce termin cu bacu' o sa continui cu articole ,,marca mea" :d


Va amintesc ca daca aveti intrebari , mi le puteti lasa si aici in sectiunea de comment-uri .



Share:

3 comentarii:

  1. Interesante răspunsuri!Te aştept şi pe la mine,să vezi noutăţile!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) de ce schimbi sabloanele mereu? =)) ahahaha =)) si eu ma plictiseam pana am gasit unu care imi place=))

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-a placut cum ai raspuns, foarte interesant, cu ocazia asta aflam lucruri noi despre tine :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!