05.06.2012

Interviu Stefania (Ganduri din viata)




Care este
numele tau ?


Ma numesc
Stefania Vadana ;;)





Ce ne poti
spune despre tine ?


Despre mine
? J) Uai, mereu ma gandesc la
intrebarea asta, dar cand vine momentul sa raspund, nu stiu. Sunt o fata, asta
e clar, una normala. Cu nimic special probabil, dar foarte deosebita pentru
cine vrea sa vada asta.





De cat timp
ai intrat in aceasta lume a blogurilor ?


Pff. Din
cate tin eu minte si cum vad pe blog, in noiembrie 2011.





Ce te-a
determinat sa iti creezi un blog ?


Aveam
momente de inspiratie si perioade mai “urate”, dar nu aveam unde sa notez ce
simteam. Le mai postam pe facebook uneori. Am un prieten care mi-a zis de blog,
de mi-a dat ideea asta si mi-a zis ca scriu bine si e pacat. M-a sustinut si
inca ma sustine.





Care este
adresa blogului / blogurilor tale ?









Dati 5
bloguri pe care le urmariti cu placere : .













Poti
determina persoana care se ascunde in spatele monitorului dupa ceea ce scrie pe


blog ? Daca
da , argumenteaza !


Pot sa-mi
dau seama de o anumita parte a unei personae ... partea care nu prea iese afara
zi de zi, ci doar cand este ea cu blogul. Cand stii ca nimeni nu te judeca,
atunci o lasi sa iasa la lumina. De obicei e partea ranita si neglijata in
celelalte zile, amintiri si melancolie. Asa imi slefuiesc eu imaginea unei
persoane, doar prin ceea ce scrie.





Ce sfaturi
le dai altor bloggeri ?


Eu am
incredere in fiecare blogger ca stie ce sa faca cel mai bine pentru el. Sincer,
abia stiu eu ce sa fac, nicidecum nu pot da altcuiva sfaturi. Prefer sa nu.





Finalul iti
aparine , trasmite un mesaj tuturor celor ce citeste acest interviu .


Hm. In
primul rand vreau sa-ti multumesc tie pentru acest interviu. Si in al 2-lea
rand, sunt fericita ca am intrat in lumea asta, a blogurilor. M-a ajutat mult
faptul ca am inceput sa scriu atat de mult si sunt incantata ca am dat peste
oameni atat de talentati si sensibili. Nu mi-am pierdut speranta ca inca mai
exista astfel de persoane, care sunt in stare sa se arate fara nici o “masca”.
Sunt adevarate comori ce se ascund pe fundul internetului, aici. Sper sa iasa
cat mai devreme la suprafata “apei” pentru a fi mangaiate usor de soare ...
Share:

3 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!