11.06.2012

Reteta succesului

Voi stiti care este reteta succesului ? Va spun eu...nu este deloc greu... Reteta succesului o reprezinta PIZZA



Daaa...ati auzit bine...reteta succesului sta doar intr-un fel de mancare care contine niste cascaval , ketchup , masline etc. care astazi poarta numele de pizza .
Probabil va intrebati si de ce , sau ce tot palavragesc eu aici .

Pai sa va povestesc...
Astazi am avut examen , proba orala la limba si literatura romana , iar cu o ora inainte am mancat pizza apoi m-am dus la examen si am luat calificativul B2 (EXPERIMENTAT) .
Calificativele sunt :
A1-satisfacator
A2-mediu
B1-Avansat
B2-Experimentat .

Asa ca dragilor...inainte de examen ...papati o felie de pizza si veti reusi sa luati cea mai mare nota/calificativ.

Le urez tuturor care au examene spor la invatat si succes la examene...sa luati cu note mari mari mari...cu 10 :x

Bye...

Articolul este un pamflet si trebuie tratat ca atare !

Share:

7 comentarii:

  1. Felicitări!
    Nouă nu ne-au zis notele :(
    De ar fi așa și la scris :D

    RăspundețiȘtergere
  2. I-auzi ,buna asta :)) am sa incerc si eu. :)) :> Felicitari! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. imi saliveaza si ochii cand ma uit la o poza cu pizza :D noroc pe mai departe, dar nu te baza numai pe pizza :p

    RăspundețiȘtergere
  4. Am sa incerc si eu cu pizza.. poate merge :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @B.D.:Multumesc...ce bine ar fi :)
    @Roxy: :)) Multumesc...
    @Alle : ;)) Multumesc...nu ma bazez doar pe pizza dar o folosesc ca supliment :))
    @S : :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Hehe;)) Pizza rezolvă toate problemele şi dacă o ai în stomac îţi poartă şi noroc!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!