05.06.2012

Bloggerii si copilaria


Am luat si eu aceasta leapsa de la C.L.M ... Multumesc , Lavinia !





1. Ce trăsnaie îţi vine în minte de pe acele vremuri ?




Imi aduc aminte multe...sa stiti ca eram un mic diabolic...numai rele faceam...





 Stateam pe marginea soselei cu cativa prieteni si aruncam pietricele pe sosea , iar cand trecea cate o masina ne aplecam in jos sa nu ne vada si zbura cate o piatra sau doua in diferite directii...totul a fost amuzant...asta pana cand o piatra a zburat drept intr-un geam... loc unde statea un om mai in varsta care a iesit afara si ne-a tras o serie de injuraturi :))


  


O alta intamplare este cand jucam fotbal pe un drum si in jurul nostru erau case iar noi ne credeam pe stadion pentru ca am lovit mingea atat de tare incat a intrat glont in casa unui om (a spart 2 geamuri si a lovit si televizorul ...dar acela a ramas teafar) ...Pe urma a iesit afara omul dar noi eram deja disparuti ;))





O alta intamplare este cand intr-o zi am pus o craca cu ghimpi (de salcam) pe un drum si cand a trecut o masina...pufff....a facut pana  . Am rupt-o noi la fuga si nu ne-a mai prins nimeni ...iuufff...am scapat :)








Eiii...cu toti am fost mici si am facut prostioare...e adevarat...ale mele au fost cam dure...dar deee... eram copil si eram atat de doolshe incat nu era vina mea .








2. Care erau jucărioara şi jocul preferat?


Jocul preferat - Aveam un joc pe tv...cele cu joystick-uri ...jucam Super Mario la greu...


Jucarioara preferata...Nu am avut o jucarie preferata pentru ca nu ma jucam cu jucarii...








3. Ce sentimente ai păstrat de-a lungul timpului din copilărie?


Sentimentele copilariei mele au cuprins din toate ramurile .Prefer sa nu dezvolt acest subiect...dar nu am avut numai momente fericite .








4. Ce crezi despre generaţiile de copii de astăzi?





Eu cred ca acesti copii din noua generatie petrec prea mult timp in fata pc-ului fara sa mai faca pozne pe-afara . Pai zau asa...trebuie cineva sa continue poznele facute de noi...iar daca nu ei...atunci cine ?














5. Consideri că un adult mai poate fi considerat copil?


DESIGUR...





Cat atat pentru ziua de azi...iiiiii...am scapat mai repede :d





Sa aveti o zi minunata !





Bye .















Share:

3 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!