08.01.2013

Doua recenzii

1. Recenzie: Furiosii- David Moody 

Furiosii reprezinta povestea unui orasel care se autodistruge; incet, incet... iar spre sfarsitul cartii distrugerea devine defapt inceputul unei noi vieti, a unei noi rase care gandeste, simte si vede lucrurile diferit.
Daniel este un tata destul de tanar a 3 copii ce-si petrece zilele la birou incercand sa faca destui bani pentru a-si intretine familia care oricum a ajuns intr-o stare destul de deplorabila. In jurul acestuia incep sa se petreaca lucruri bizare, el vede cum oamenii se omoara intre ei: iubitul pe iubita, dama de companie pe alcoolicul ce cauta placeri si chiar o amica pe cealalta.[...]
Continuarea recenziei o puteti citi AICI
Sursa: http://dudus-uita-sa-viseze.blogspot.ro

2.Recenzie: Changing my warderobe- Deb Hanrahan

Changing my warderobe prezinta viata unei tinere ce intra la liceu si indemnata de prietena ei, incepe sa-si schimbe modul de a se imbraca/aranja deoarece mereu fusese un fel de soricel de biblioteca. Initial aceasta nu crede ca va exista o schimbare insa incepe sa simta fiorii dragostei si nu se poate abtine sa nu creada ca aceasta mica schimbare a ajutat-o intr-o oarecare masura.
Cartea este o drama adolescentina cu un final neprevazut care poate inmuia inima oricui o citeste.
Continuarea recenziei o puteti citi AICI
Sursa: http://dudus-uita-sa-viseze.blogspot.ro
Share:

7 comentarii:

  1. Chiar azi am trecut printr-un supermarket si ca de fiecare data ma uit la ce carti as mai putea achizitiona. Cel mai rau imi pare ca nu mai am asa mult timp sa pot citi mai mult. Cat despre acestea doua pe care le-ai prezentat...hmm, mi-i starnit pofta de citit:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguşe sunt!E pentru prima oară când faci recenzii,nu-i aşa?Ţi-au ieşit perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt recenziile lui Dudus. Eu doar am preluat, specificand sursa, un fragment din recenziile facute din ea incercand astfel sa o ajut. Nu sunt facute de mine...eu pun link-uri si fac aceste articole-recenzii pentru a o ajuta.

      Ștergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!