16.01.2013

Inspiratie si nu numai...





M-am oprit la poezia 100. Nu m-am oprit definitiv doar ca inspiratia mea a decis sa ia o mica vacanta si ii respect decizia :D Revin cat de curand cu poezii noi pentru ca nu o sa renunt niciodata la asa ceva :)
Am deschis doua pagini noi pe blog:

- Despre mine - o pagina pe care puteti citi informatii despre mine
- Publicitate pe blog - Pentru cei care doresc publicitate pe blogul meu.
M-am inscris si intr-un program de advertoriale (articole platite) asa ca pe viitor o sa puteti citi articole pe acest blog despre anumite produse sau chestii chestiute :D
Multi poate spuneti ca stric, oarecum, continutul blogului sau ca devin comercial. Nu cred... Explic imediat...
Articolele platite vor fi putine la numar, din joi in paste, fiindca nici eu nu doresc sa schimb continutul blogului.
M-am decis sa incerc sa monetizez prin acest blog deoarece doresc sa strang suma necesara pentru a cumpara un domeniu .ro pe viata pentru blog. Acesta este motivul pentru care doresc sa monetizez.

Si...imi pare rau ca nu am mai ajuns pe blogurile voastre dar nu prea am mai avut timp liber. Imi cer scuze si o sa recuperez... stiti ca intotdeauna fac asta :D
Share:

3 comentarii:

  1. sper sa reusesti sa strangi banii necesari pt ca dupa cum am mai spus, meriti!
    si sper sa iti revina inspiratia pt poezii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai linistit , cred ca toti suntem la pamant cu timpul .
    Hm..succes cu banii si bla bla . :D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!