27.01.2013

Interviu cu "Deea"



In primul rand, vreau sa iti multumesc tare mult Deea pentru ca mi-ai acordat acest interviu. Te urmaresc cu drag si iti urez succes cu vlogurile in continuare.





1.Care este numele tau? 


Numele meu complet e Andreea Huidan, dar majoritatea colegilor si profesorilor îmi spun "Deea"







2.Cum a inceput faza cu vlogul?




M-am apucat de vlogging din curiozitate la inceput, văzand alti vloggeri si observand că e funny, apoi a devenit foarte usor un hobby.





3.De ce vlog si nu blog?




Pentru ca oamenilor din ziua de astazi le e mult mai confortabil să urmareasca un video decat să citeasca un articol. Plus că youtube-ul e un mijloc de cunoastere foarte bine dezvoltat si creativ, și .. de ce să nu incerc ?










4.Stiu ca esti la scoala; cum se impaca scoala cu vlogul? Ai timp destul pentru amandoua?



Sincer, la inceput mi-a fost putin cam greu să postez regulat, din cauza programului pe care mi-l forma școala. Însă m-am obijnuit si pot spune că vlogul m-a ajutat putin si in reltiile cu colegii de scoala.





5.Ce semnifica pentru tine vlogul?




Pur si simplu mă ajută să mă exprim. În fața camerei mă regasesc și pot vorbi cu usurinta despre orice subiect, fie el cât de dificil.





6.Te ajuta vlogul intr-un anume fel?




M-a ajutat, trebuie să recunosc. La primul vlog aveam mari emotii si nu puteam să scot doua vorbe. Acum îmi e mult mai usor să vorbesc cu lumea si am scapat de timiditatea aia sacaitoare.





7.Te-ai gandit sa faci un episod lung(scurtmetraj)?




Da, am și anuntat asta intr-un episod. Abia astept să incepem munca. Si bine înțeles, si rezultatul. Sper să am multe vizionari si să le placa fanilor in primul rand.







8.Cum iti alegi "temele" pe care le abordezi si discuti in vloguri?




Mă inspir din lucrurile care se întâmplă in viata de zi cu zi, situatii in care se poate regasi oricine, mai mult sau mai putin. Incerc sa mă orientez si dupa interesele oamenilor, să nu dezbat subiecte plictisitoare.







9.Pe final...Un mesaj pentru fanii tai si pentru cei care citesc acest interviu.




Nu lasati oamenii rai să vă descurajeze și incercati mereu ceva nou, pentru că viata e prea scurta pentru a fi traita intr-un morman de clișee. Vă mulțumesc enorm pentru că mă sustineti. Vă iubesc.





Canalul de youtube este acesta ==> https://www.youtube.com/user/deeasmil3s 








Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!