11.01.2013

Primul pas

Inainte de toate sper sa va placa noul sablon al blogului :) Am muncit cca.2 ore la el :D
Siii...am eliminat fulgisorii, desi am anuntat ca o fac tocmai pe 1 februarie. M-am razgandit...



Tema de astazi este: Primul pas

Nu o sa vorbesc despre primul pas pe care il face un bebelus ci despre primul pas intr-o relatie.
Acum ceva timp mi-a fost adresata o intrebare: ,,Cine trebuie sa faca primul pas?" si am zis sa va zic si voua parerea mea despre acest subiect. Mai ales, stiind ca unii dintre voi sunteti pasionati de articole pe aceasta categorie: relatii. Nu-i problema....si eu sunt pasionat :D


Cine trebuie sa faca primul pas?
Clar nu exista un tipar, daca el trebuie sa faca primul pas sau ea. Din pacate, traim intr-o societate in care sentimentele sunt luate la misto/batjocorite de cei din jur. Multe cazuri in care un baiat i-a spus unei fete ca o place s-a finalizat cu o despartire pe vecie la auzul acelor cuvinte ...sau invers.
In primul rand suntem oameni! Placerile unui om si preferintele inimii nu se comanda si nu se discuta. Cine poate controla asa ceva? Desigur, exista si incapatanarea aceea de a te impotrivi dar iti faci rau singur/a.
Teoria mea este simpla: Il placi/o placi? Atunci nu mai sta si spune-i... Nu mai astepta ca nu astepti ziua de maine. Persoana din cauza ori accepta si iti spune la fel: ca te place, ori te respinge.

La partea cu respinsul...
Cred ca o vorba buna si un "nu" delicat este foarte apreciat chiar si de persoana in cauza. Ii poti explica de ce crezi ca nu va potriviti si alte cele sau poti spune simplu: ,,am propriile motive pe care nu le pot spune".
Am vazut doua-trei cazuri, cu ochii mei pe care vi le explic...
Un baiat si o fata(nu le dau nume) care se cunosteau de mici...au copilarit impreuna, pe coridorul liceului. Baiatul crede ca o place si se decide sa-i spuna. O roaga sa se dea umpic alaturi pentru a discuta si acesta ii spune ceea ce simte. Reactia fetei: L-a scuipat si l-anjurat.
Ce sa zic: comportament "de maidan" care este foarte des intalnit in Romania si vine chiar si din partea celor care sunt imbracati la 4 ace si cu diplomatul la sub-brat, nu numai din partea "baietilor de cartier" sau a "fetelor de cartier".
Automat ca m-a surprins reactia fetei: Adica ii puteai spune: "Eu nu te plac" rezonabil si incheiai toata discutia sau daca va stiati de atata timp purtai o discutie civilizata cu el si ii explicai ca tu nu simti nimic pentru el. Era nevoie sa-l scuipi si sa-l injuri pentru asta? Adica baiatul a spus doar ceea ce a simtit...

Al doilea caz...

De data aceasta, baiatul este cel care a calcat pe bec.
Baiatul clasa a 12-a, fata clasa a 9-a. Fetei i-a placut de acel baiat din primul moment in care a venit in liceu si au luat legatura, au comunicat, au iesit la o prajitura...suc...chestii, impreuna si dupa 2 luni fata a decis sa-i spuna ca-l iubeste.
Numai ca la auzul cuvintelor "Te iubesc" venite din partea fetei, baiatul i-a plesnit o palma fetei si i-a adesat cateva cuvinte "colorate" . De data aceasta nu au fost injurii ci insulte.

Ambele cazuri au un singur rezumat: Nimeni nu mai vorbeste cu nimeni de atunci.
Ar mai fi un al 3-lea caz (si ultimul) dar nu vreau sa-l spun fiindca este asemanator si nu vreau sa inclin balanta in nici-o parte...

Dragostea, sentimentele si tot ce tine de acest tacam, sunt lucruri normale...omenesti! Dar nu avem nici macar attitudine de oameni...
Acea persoana ti-a spus ca te iubeste si poate tu nu il iubesti si nu esti de acord, asta inseamna ca nu trebuie sa mai vorbiti? asta inseamna ca simpla prietenie nu poate exista?
Nu inteleg de ce oamenilor le este greu sa priceapa aceste lucruri si se comporta inuman in fata acestor lucruri... 

Share:

14 comentarii:

  1. Sunt de acord cu faptul ca aceste raspunsuri sunt oribile dar este si un al treilea caz ca sa zic asa in care persoana care te place (dar nici macar nu ti-a zis ca te place, insa ai aflat din surse sigure)devine prea sufocanta si se poarta prea prosteste.Poate ca sunt eu rea dar nu ii fac prosti pe unii baieti in fata fara sa am un motiv.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am mai auzit de intamplari de astea pana acum ..e trist.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt absolut de acord . Comportamentul acelor cunostinte ale tale ma socheaza de-a dreptul . Cum sa te porti asa ? :| Si eu am marturisit de curand unui baiat sentimentele mele , si el a respectat asta si suntem in continuare buni prieteni , si mi se pare foarte frumos si placut asa .
    Iubirea e cel mai pretios dar de la Dumnezeu , si nu conteaza din partea cui este venita , IUBIREA ESTE IUBIRE ! Si ea trebuie respectata , in nici un caz nu poti sa insulti o persoana care te iubeste .. asta e .. jalnic , sa nu mai zic ca persoana cu pricina ramane cu o amintire urata pe viata si o rana dureroasa .. Nu sunt de acord sub nici o forma cu acest cumportament , si numai oamenii josnici il practica..
    P.S : Imi place aspectul , dar te sfatuiesc sa schimbi scrisul , este obositor . :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt chiar niste "cunostinte". Adica...erau din liceul in care am invatat si atat :)

      Am schimbat scrisul :D

      Ștergere
  4. Noua, oamenilor, ne e frica de respingere. Mai ales daca asta vine de la o persoana pe care o consideram speciala. Se intampla multe nenorociri din cauza respingerii, si nu numai in cazul relatiilor.
    Totusi, un tip de clasa a 12'a cu o boboaca? Hm,ma indoiesc. Doar daca tipul n-are ganduri neortodoxe cu ea. Plus ca ma indoiesc ca tipa sa fi avut sustinere din partea colegilor, amicilor. In primul semestru din clasa a 9'a nu se formeaza prietenii pe viata, dureaza ceva timp.
    Din exemplele tale se vede clar educatia inexistenta pe care o poseda aceste fiinte. Un baiat nu are dreptul de a da intr-o fata, asa cum nicio fata nu are dreptul de a-i aduce injurii unei persoane de sex opus.
    Chiar cred ca 'Codul bunelor maniere' ar trebui sa fie introdus in scoli.

    Interesant articol. :)

    Criss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primul caz a constatat intr-o "prietenie de viata" , al doilea caz este diferit.Sunt doua cazuri diferite!!!
      Chiar daca nu putea exista o relatie intre baiatul de clasa a 12-a si ea de clasa a 9-a, macar trebuia sa-i respecte sentimentele si sa-i spuna ca nu poate fi nimic intre ei. Dar el a preferat sa o loveasca... penibil!
      Ai perfecta dreptate cu "codul bunelor maniere" :)

      Pupici:*

      Ștergere
  5. Noul şablon este superb!!Îmi place enorm de mult!

    Mă bucur tare mult că ai postat despre primul pas într-o relaţie!Aveam atâta nevoie!Şi acum,nu vreau să par patetică,dar tu chiar m-ai ajutat să înfrunt barierele emoţiilor şi să fac primul pas.Eram aşa,într-o cumpănă şi se pare că tu m-ai ţinut de mână i m-ai ajutat să o trec cu bine!Îţi voi fi mereu recunoscătoare pentru asta,şi să nu renunţi niciodată la acest blof foarte-foarte original!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc pentru cuvintele frumoase si nu o sa renunt niciodata la el.
      Ma bucur tare mult ca te-am putut ajuta. Pupici :*

      Ștergere
  6. Siii d'asta nu-si mai marturisesc multi sentimentele in ziua de azi. Pentru ca sunt tot felul se specimene de genul acesta. Nu-mi imaginez ce era in capul lor, dar se intoarce roata.
    Dragut aspectul blogului, scrisul insa necesita concetrare. ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. sa stii ca scrisul din postare e cam greu de descifrat :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!