23.01.2013

Parinti, NU TAIATI ARIPILE COPIILOR!

Am scris multe articole exprimandu-mi opinia intr-un "mod psihologic". Acest articol vreau sa fie diferit: Opinia mea si atat! pentru ca atat va fi...

PARINTI, NU TAIATI ARIPILE COPIILOR !!!


Nu-i suport pe oamenii care se cred parinti dar care defapt isi folosesc copiii pe post de marionete.
Foarte dese sunt cazurile in care copiilor le sunt impuse anumite lucruri care lor nu le plac deloc, chiar daca acele lucruri tin de constructia viitorului.

Cele mai multe cazuri despre care am auzit ii cuprind pe elevii de clasa a 8-a, cand parintii impun, de exemplu, liceul la care sa studieze elevul.
Poate copilul are o inclinatie spre muzica si vrea sa mearga pe acel domeniu, sau are talent la desen si vrea sa mearga la domeniul "Arte", dar parintii ii "arunca" la profile de genul: mate-info sau economie...ca deee :"Ce sa se faca copilul meu in viata cu liceul de arte?"
PENIBIL ! NO OFFENCE!!!
Sunt de parere ca parintii nu trebuie sa decida soarta copiilor. Ei stiu prea bine ce le place sa faca si ce nu, ca doar asta conteaza cel mai mult in viata: "In viata sa facem ce ne place".

Eu zic ca si copii au un cuvant de spus in privinta viitorului lor. Stiu ca parintii vor "binele" copiilor dar nu prin posesie si impunere se rezolva lucrurile.

Pe final, vreau sa spun ca C.L.M. face tutoriale video pe youtube. Despre ce este vorba? Va las pe voi sa vedeti... Si sa nu uitati sa apasati butonul de SUBSCRIBE! =>>> CLICK AICI <<<=
 



Share:

4 comentarii:

  1. Eu zic că ei ştiu mai bine,şi nu cred că ei ne vor răul defapt,ci vor doar ca nouă să ne fie bine.Eh,dacă nouă nu ne convine şi interpretăm totul greşit asta-i partea a doua.Totuşi părinţii sunt părinţi şi îşi iubesc copiii,indiferent.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da sunt de acord..Adica , degeaba faci multi bani daca ajungi sa-i dai pe medicamente.N-o sa fii niciodata fericit daca lucrezi intr-un domeniu care nu te atrage,fie el banos sau nu .

    RăspundețiȘtergere
  3. da, am intalnit multe cazuri de tipul acesta, cu alegerea liceului de catre parinti.. dar asta e cum e.. insa cand esti deja intr-a 11-a, a 12-a si ii intrebi pe colegi unde vor sa se duca si-ti zic ca la drept, arhitectura sau medicina, si ii intrebi de ce?, iti raspund ca acolo se castiga bine si asa le-au zis parintii, sau astea sunt meseriile parintilor lor si acestia vor ca si copiii lor sa ii urmeze.

    RăspundețiȘtergere
  4. ohhh , uneori nici nu vreau sa mai aud de parinti... Uneori nu stiu cum s-o scot la capat. Mie cel mai mult imi e frica de neintelegere, de reprosuri, de interziceri. Pentru ca asa fac ei " orice , sa ne spui noua, cu noi sa vb " , iar atunci cand spui vin cu 192407203 de contra-argumente, te ceatra, se supara blablablabla...

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!