26.01.2013

Am primit review

Blogatu a facut un review la cateva bloguri, dintre care si blogurile Doua vieti,un blog , blog care are 2 autori (eu si Stefania Vd.) iar aprecierile au aparut. Link-ul cu video-ul in care blogatu a analizat blogul nostru il aveti mai jos. Prin acest intermediu, vreau sa-ti multumesc tare mult, Stefania pentru ca ai avut incredere in mine si impreuna am deschis acel blog si pentru prietenia acordat. Pupici :* (doar stii de unde am luat "pupicii" ).

 Un alt blog care a primit o analiza este blogul GANDURI RATACITE, blog pe care l-am deschis impreuna cu Dudus si care a primit multe aprecieri. Multumesc mult, Dudus pentru prietenie si increderea acordata.
Si multumesc tuturor autorilor acestui blog minunat, datorita voua acel blog a ajuns sus, aici unde ii este locul.Desigur, si blogul lui Dudus a primit un review. Toate analizele blogurilor le puteti vedea dand click pe link-ul de mai jos:
 ||
 ||

ANALIZA A BLOGURILOR
Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!