07.01.2013

"Lepse kilometrice"





Am ramas tare rau in urma si acum incerc sa recuperez. Am foarte multe bloguri si articole de citit asa ca ma pun pe treaba dar inainte de toate am de facut 5 lepse. Asa ca "sa trecem la treaba".

Leapsa nr.1 de la Denisa:

1.Scrie prenumele tau invers.
Leroiv
2.Spune ce culoare au ochii unui/unei baiat/fate din viata ta ( mai special sau nu, nu conteaza)
Caprui...:x Ochii caprui fura inima oricui :D
3.Este vreo carte pe care ai vrea sa o citesti?Daca da care?
Urmatoarea carte pe care vreau sa o citesc este: Pretul Paradisului-Sandra Brown. C.L.M. mi-a starnit interesul pentru aceasta carte fiindca ea a citit-o si a spus ca i-a placut... si cred ca o sa-mi placa si mie. Ma duc la o librarie, daca nu o gasesc...o comand de pe internet chiar daca platesc in plus dar chiar vreau sa citesc aceasta carte.
 4.Care e autorul/autoarea ta preferata?
Cum eu sunt iubitor al poeziei, 90% din carti au fost de poezii si imi place clasicul Eminescu.
5.Ai spus vreodata cuiva ca il/o urasti?
Da, acum cativa ani unei singure persoane :D
6.Ai prefera sa citesti o poveste paranormala sau normala?
Paranormala :)
7.Ce fel de carti citesti?
Carti cu poezii si romane de dragoste.

Leapsa nr.2, tot de la Denisa:
1.Trei lucruri pe care le faci zilnic( fara spalat, baut apa etc.):
- ascult muzica, "stau" pe blog, ma plimb.
2.Trei lucruri pe care le faci pentru a scapa de stres:
Citesc, ascult muzica sau ma uit la video-uri amuzante.
3.Trei lucruri pe care le faci doar pentru ca e nevoie:
mmm... nu stiu. Habar n-am :|
4 Trei lucruri de care nu te-ai putea desparti:
- De blog, de scris , de muzica
5.Trei replici care te-au ajutat sa mergi mai departe:   
- Un sut in fund, un pas inainte
- Atunci cand cazi, scutura-te de praf, ridica-te si mergi mai departe.
- Viata-ti pune obstacole pentru a trece peste ele, nu pentru a te-npiedica in ele.
6.Trei persoane care te inspira:
Prefer sa fie anonime :D
7.Trei dorinte pe care vrei sa le indeplinesti:
Sa reusesc sa cad la o "invoiala" cu o editura si sa reusesc sa-mi public o carte.
Sa reusesc sa intru la facultatea pe care o doresc
Si...cam atat momentan :D
8.Trei sfaturi pe care i le-ai da unei persoane indragostite:
- Dragoste nu exista daca cauti defecte.
- Intr-o relatie tine echilibrata balanta intre inima si creier
- Nu te sfii sa-i arati ca il/o iubesti.
9.Trei lucruri pe care i le-ai spune unei persoane ce vrea sa se sinucida:
- Nu ai toate "doagele" acasa.
- Nu-ti mai cauta motive sa te sinucizi, cauta-ti motive sa traiesti.
- Nu rezolvi nimic prin asta!
10.Trei lucruri pe care vrei sa le spui, asa ca pentru sfarsit:
- cine vrea aceasta leapsa o poate prelua
- aveti grija de voi
- va doresc o zi minunata

Leapsa nr.3 este de la Roxanne:

1. Care e cel mai rau lucru care ti s-a intamplat pana acum ?
Moartea tatalui meu.
2. Ce nu ai putea tolera niciodata, nimanui ?
Nu tolerez nesimtirea.
3. Ce fobii ai ?
Nu am
4. Ai o prietena cea mai buna? Crezi ca veti ramane asa mereu ?
Da, am si CRED ca o sa ramanem prieteni pe viata.
5. Esti dependent/a de tehnologie?
Nu chiar. Tehnologia mi-a usurat viata si datorita tehnologiei mi-am creat pasiunea pentru scris si blogging dar as putea trai fara ea.
6.Cea mai frumoasa amintire(sau una dintre ele)?
Cel mai mult mi-a placut si mi s-a facut pielea de gaina cand intr-o sala in care sunt cca.100 de persoane mi-am auzit numele castigator al concursului de poezii la nivel national.
7.Daca ai putea da timpul inapoi .. ai schimba ceva, ai pastra pe cineva pe care ai pierdut ?
Nu. Consider ca asa a trebuit sa fie totul.Daca as schimba ceva, as avea astazi multe lectii neinvatate.

Leapsa nr.4 este de la Bia:
1.Te-ai gandit vreodata ... ca ai mai trait pe Pamant acum sute de ani?
Da, dar a fost un gand putin funny :)
2.Te-ai gandit vreodata...ca peste ani vei fi celebru in domeniul tau si iti va parea rau pentru cum ai reactionat la tinerete?
Nu cred ca o sa fiu celebru. Indiferent de situatie eu o sa raman eu si atat. Nu am reactionat urat la tinerete pentru a-mi parea rau mai tarziu ...deci nu!
3.Te-ai gandit vreodata...cum iti vei gasi sufletul pereche?
Nu m-am gandit. Modul in care imi gasesc sufletul pereche conteaza mai putin, tot ce conteaza este mai tarziu, sa fim cu adevarat "suflete pereche".
4.Te-ai gandit vreodata cum va fi viata peste 50 de ani cand vei avea proprii copii si cunostintele tale din tinerete nu vor mai fi?
Nu m-am gandit si nici nu vreau sa ma gandesc. Adica e dureros sa-ti pierzi persoanele din jurul tau (familie si prieteni) si e dureros sa ma gandesc ca urmeaza sa pierd atatia ani din viata. Las lucrurile sa mearga de la sine prin naturaletea lor.
5.Te-ai gandit vreodata...sa pleci de-acasa cu cat mai putine lucruri intr-o calatorie neplanificata prin lume?
Ar fi grozav :D

Leapsa nr.5 este de la Symona:

1. Care este 
visul/viziunea ta pentru  2013?

In 2013 as vrea sa ma realizez pe plan profesional.
2.Ce apreciezi mai mult la un blog?
Originalitatea si subiectele articolelor.
3.Ce articole ti-ai dori sa citesti cel mai  mult atunci cand intri pe un blog?
Nu am un gen anume de articole. Conteaza ca articolele sa contina acel ingredient magic care sa ma faca sa-l citesc.
4. Ce inseamna rugaciunea pentru tine?
Calea de comunicare intre mine si Dumnezeu.
5. Care este c(p)artea pe care o preferi din Biblie? De ce?
Nu am o "parte" preferata. Vechiul Testament mi s-a parut putin cam sec deoarece in el se vorbeste despre facerea lumii.Prefer Noul Testament fiindca din el am avut multe de invatat.
6. Cantaretul preferat:
Cantareata preferata: Jessie J :x
7. O persoana la care tii foarte mult:
Prefer sa fie anonima :)

Va multumesc tuturor pentru aceste lepse.Va pup:* Le poate prelua oricine....
Imi cer scuze pentru "kilometrajul" acestui articol :D


      


Share:

11 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai acceptat sa faci lepsele de la mine :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pentru completare si :( imi pare rau de cel de-al doilea raspuns ..

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesante lepsele.. le-am citit pe toate :) Nu-i asa kilometric articolul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu iti multumesc ca mi-ai pasat si mie leapsa.Pupici:*

    Asta e...viata merge inainte.Indiferent de situatie nu putem da timpul inapoi si nu putem modifica nimic din viata noastra. Asta este viata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iei , super , imi plac atat lepsele cat si raspunsurile . :-?

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!