22.01.2013

Interviu Adda

Sursa: catmusic.ro
Buna Adda. In primul rand vreau sa iti multumesc pentru ca ai acceptat sa-mi raspunzi la cateva intrebari. Pentru mine inseamna enorm de mult faptul ca artista pe care o apreciez a acceptat sa-mi acorde un interviu.
1. Sa incepem cu inceputul. Atunci cand erai mica, ai fost un copil cuminte? Care a fost prima "nazbatie" pe care ti-o amintesti?
Am fost un copil destul de cuminte. Prima nazbatie a fost la gradinita cand le-am mintit pe educatoare ca am fost la Bucuresti sa cant pentru Papa :)). Si cand a venit mama sa ma ia a fost felicitata de toata lumea si saraca nu stia de ce.
2. Mai ai membrii in familie care detin talente artistice?
Da. Tata canta la chitara si mama cu vocea.
3. Daca ar fi sa iti descrii caracterul in trei cuvinte, care ar fi acelea?
Never give up

4. Ascult in fiecare zi diferite posturi de radio din tara si nu pot sa nu afirm ca piesele "Bani din cer" si "Petre" sunt unele din cele mai difuzate piese asa cum nu ezit sa te intreb cateva lucruri despre ele.
Unde au fost filmate ambele videoclipuri? Cat timp au durat filmarile? Ne poti spune cateva lucruri din "culise"?
Ambele au fost filmate in Bucuresti. Vreo 10-12 ore cam asa. A fost munca si distractie ..daca as putea as filma cate un clip pe saptamana .:))
5. Ne poti spune care este atmosfera in timpul filmarilor unui videoclip?
E o atmosfera faina si relaxata .
6. Care a fost prima melodie cu care ai debutat in cariera muzicala?
Prima piesa pe care o stie lumea e ''minti murdare'' dar inainte am mai avut piese insa nu sunt atat de cunoscute.
7. In acest moment, lucrezi la un nou single/album?
Lucrez da..sunt un soricel de studio..sa vedem ce iese.
8. Ce asteptari ai de la anul 2013?
Multe asteptari am de la 2013 si de la mine inclusiv. Vreau sa invat mai multe si sa evoluez sa ma indrept spre artista care va fi ADDA in viitor.
9. Am vazut ca tii legatura cu fanii pe retelele de socializare. Ce reprezinta pentru tine fanii?
Eu le zic mai mult prietenii cu care impart lucuri din viata mea si evident muzica.
10. Cum noi te admiram si suntem fanii tai, si tu, admiri o voce din industria muzicala. Din aceasta postura, ce asteptari crezi ca poate avea un fan de la artistul/artista pe care il/o apreciaza?
Imi plac multi artisti internationali. Cea care imi vine acum in cap e Jessie J. O admir pentru voce, atitudine, imagine si pentru ca isi vede de treaba si canta . Nu prea am vazut stiri cu ea despre ce covor si-a pus in sufragerie.:))
11. Cat de importanta este comunicarea cu fanii pentru tine?
E foarte importanta pentru ca te inspira si iti dau idei de piese. Daca ajungi sa iti cunosti publicul stii ce ai de facut.
12. Pe final, vreau sa le transmiti un mesaj tuturor celor ce citesc acest interviu.
In primul rand vreau sa le multumesc celor care ma asculta si ma apreciaza. Pentru cei care nu stiu ma puteti gasi pe facebook.com/addaofficialmusic si daca va place ce auziti imi puteti da un like.
 Ascultati muzica ce va face sa simtiti ceva. Va pup.

Share:

13 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!