25.01.2013

Interviu "Biscuite Oreo"




Sursa fotografie: facebook.com

1. Care este numele tau ?
Numele meu este Cezara

2.Cum a inceput faza cu vlogul ?
Păi, de anul trecut urmăream foarte mulți vloggeri, și din România dar
și din afară. Cum mie îmi place să vorbesc (și vorbesc încontinuu,
stresez pe toată lumea) am decis să încep unul.

3.De ce vlog si nu blog ?
Prin vlog îți poți exprima (cel puțin așa zic eu) mai bine sentimentele, poți să spui lucrurile cu un ton anume :-??

4.De ce ,,Oreo” ?
Oreo e una din poreclele mele. Printre altele mai erau și Vișină, Bob de mazăre, dar aceasta mi-a plăcut cel mai mult.


5.Stiu ca esti la scoala; cum se impaca scoala cu vlogul ? Ai timp destul pentru amandoua ?
Păi da, iar dacă intervine ceva și nu mai am timp, anunț, să nu fie nimeni supărat că nu postez.

6. Ce semnifica pentru tine vlogul ?
Nu prea știu. Un mod de a mă distra. E chiar amuzant să filmezi.

7.Te ajuta vlogul intr-un anume fel ?
Dacă te referi la starea materială, nu, pentru că nu fac bani din el. Am mai zis, e doar pentru distracție.

8. Te-ai gandit sa faci un episod lung(scurtmetraj) ?
Da, dar toți ar spune că am copiat pe x, pe y..

9.Ce parere ai despre cei care tot timpul te compara cu alti vloggeri?
Abia așteptam întrebarea asta. Sunt cel mai des comparată cu Tequila, și
culmea, ei îmi spun că nu mă compar cu ea. DAFUQ IS WRONG WITH YOU
PEOPLE?! ) Dar nu am nimic cu ei, fiecare are părerea sa, și trebuie să și-o susțină.

10.
Pe final...Un mesaj pentru fanii tai si pentru cei care citesc acest
interviu.

Mulțumesc din suflet că mă urmăriți și că vă place ceea ce fac, iar
pentru cei care nu mă cunosc, uitați-vă și spuneți-mi dacă apreciați
munca mea. => https://www.youtube.com/user/29Oreo1




Iti multumesc mult, Cezara pentru ca ai acceptat sa imi acorzi acest interviu. Te urmaresc cu drag si iti doresc succes cu vlogurile. Iar voi, cei care cititi acest interviu, nu uitati sa intrati la link-ul lasat mai sus si sa apasati SUBSCRIBE.
Share:

3 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!