28.01.2013

Lume nebuna

Lumea a innebunit, fara pic de ezitare o spun. Iar cine imi mai spune ca unele lucruri pe care le vedem pe internet nu sunt inspirate din realitate inseamna ca nu a trait nici-o "experienta". Eu astazi am avut parte de o experienta putin amuzanta dar nebuna in acelasi timp.
Sa o iau cu inceputul...
Acum cateva zile, pe pagina de facebook StolenImg ,pagina care ii apartine lui Annitu (Ana) si unde postez si eu (multumesc Ana pentru prilejul de a posta pe pagina ta si pentru prietenie), a fost postata urmatoarea poza:



Am ras si m-am gandit: oare sa fie fake? Adica e posibil ca cei doi sa fi vorbit inainte sa foloseasca aceste replici ca apoi sa faca o captura foto (printscreen) si sa devina virali pe internet.
Nu stiu daca treaba din poza e fake sau nu dar mie mi s-a intamplat ceva asemanator astazi, si nu e fake.

In timp ce mergeam pe strada si ningea trec pe langa o fata. In momentul cand ajung aproape de ea, aluneca... dar am fost pe faza...si era sa cad si eu cu ea, dar am reusit sa o prind. La urma a inceput o mica discutie:
Ea: Multumesc mult.
Eu: npc. Esti ok?
Ea: Da! mmm... Esti de "aici"?Cum te cheama?
Eu: Da, sunt de-aici. Ma numesc Dragomir Viorel (si intind mana)
Ea: Imi pare rau, sunt maritata...
-_- POKER FACE! In gandul meu: Femeie nebuna, ti-am raspuns la intrebare, ti-am spus cum ma cheama, nu ti-am zis "hai sa ne-o tragem"...disperatoooo!
Si...a plecat!
Pe scurt: lumeeee nebunaaaaa !

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!