24.01.2013

Frumoase amintiri

Astazi "rasfoiam" vechile poezii si articole de pe bloguri si-mi trezeau amintiri. Este minunat sa citesti ceva ce ai scris cu un an si ceva in urma si sa resimti aceleasi sentimente in prezent. Poate de aceea m-am atasat atat de mult de bloguri. Iubesc sa scriu si mai ales sa-mi impartasesc gandurile cu voi.

In timp ce "rasfoiam" blogul cu poezii, am gasit o poezie pe care am scris-o in iulie 2012 si pe care am recitit-o cu placere de cateva ori. Sincer, nu am citit o poezie! Am citit o pagina din sentimentele mele.

Va las mai jos poezia, sper sa va placa:



"Doar eu si singuratatea"













.


Ai ales sa pleci departe
Iar ,,adio" nu ti-ai luat,
Doar un bilet lasat pe masa
Si-un ,,te iubesc dar te-am lasat".

Nu-mi sta gandul mai departe
Ma limitez doar la existenta ta,
Stiind ca niciodata,
Nu te voi uita .

Ma voi trezi in fiecare dimineata datorita unui rasarit de soare
Ma voi uita pe cealalta jumatate a patului si ma intreb ,,unde esti oare?"
Pe peretii invechiti de vreme si albi la culoare
Se deseneaza cu litere mari : ,,Singuratate" .

Linistea rasuna ca efect de ploaie
Amplificat de sentimentul de tradare ,
Nervii si ura nu semnifica solutia cea mare
Imi ramane doar sa plang pana soarele rasare .

M-ai lasat sa plang pana la epuizare
Sa ma prinda asa fiecare rasarit de soare !
Share:

3 comentarii:

  1. "Doar eu si singuratatea"
    Asa zic si eu in dreptul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din acest motiv m-am gandit eu sa-mi fac blogul , ca sa citesc peste ani sentimente de demult puse pe hartie ( impropriu zis hartie :D ) ..

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!