17.11.2014

Adauga/Scoate diacritice dintr-un text cu AutoCorect

Salut! Ieri am realizat un nou tutorialvideo.info in care v-am aratat cum puteti introduce sau scoate diacritice dintr-un text. Unii dintre noi nu scriem cu diacritice din comoditate, unii pentru ca nu vor iar altii ca...nu stiu. Indiferent care este motivul, uneori avem nevoie de texte scrise cu diacritice fiindca ne intalnim cu cazuri in care exista cerinta obligatorie: text cu diacritice. Ce facem? Nu putem sa modificam fiecare "t" cu "ţ" sau "s" cu "ş", mai ales cand avem in fata texte de 30,40 sau 60 de pagini. Programul "AutoCorect" aduce solutia. Acesta introduce si scoate diacritice dintr-un text. In plus, verifica si punctuatia textului. Eu folosesc programul de doua luni si nu mi-a creat nici-o greseala in texte. Recomand! Vizionare Placuta!

 

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!